Höstkänslor!

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Det känns verkligen som att det e höst ute. Grått och tungt väder. Och dessa hemska kvällar när det blir mörkt allt tidigare. Känns tungt! :död
Allra helst när vi inte haft nån riktig sommar...
Är det fler än jag som känner så? Eller e det bara jag som inbillar mig att det känns höstigt...
Pratade med en vän i Stockholm tidigare ikväll.Och där var det mörkt ute redan vid 21tiden. Regnet öste ner och det var kallt... :(
Så jäkla deprimerande!!! :(

// Lena

Bifogat

• DSC00074.JPG
    DSC00074.JPG
    58.8 KB · Visningar: 349
Det här är en sån tråd där det när som helst kan dyka upp en dikt om livet.

(Kuddeföransiktetisoffansyndromet)

Att hösten är påväg har jag också märkt. Känns mer mysigt nu med hösten sen vi flyttade:) Allt känns mysigare och roligare sen vi flyttade. tills vi upptäkte i eftermiddags att något :kocko har gjort inbrott i bilen :mad:
Trodde att vi skulle slippa sånt skit, men nej då. självklart inte......
Jag blir bara så trött på alla :kocko som inte kan låta andras saker vara.

Men åter till ämnet, försök att tänka posetivt. Hösten kan vara mysig också, inte bara grå och tråkig :)

/Annicka

Lilla_Tingeling skrev:
Det känns verkligen som att det e höst ute. Grått och tungt väder. Och dessa hemska kvällar när det blir mörkt allt tidigare. Känns tungt! :död
Är det fler än jag som känner så? Eller e det bara jag som inbillar mig att det känns höstigt...
Pratade med en vän i Stockholm tidigare ikväll.Och där var det mörkt ute redan vid 21tiden. Regnet öste ner och det var kallt... :(

// Lena

Men käften för fan! Det är minst två månader sommar kvar! :fakta

Det är alltid sommar ngnstans i världen, det är bara att leta reda på den ifall man är sugen...

Anton_Ljunghusen skrev:
regn 4 dagar i veckan och 14 grader är inte sommar
14 :va vad är det för lyx?

klockan 20:30 så var det 7+ strax utanför stan, 9 inne i stan. jag har på mina 3 semesterveckor (har en kvar men det ser mörkt ut) haft ca 10 timmar sol :3freak

vädret är ur balans.

För de som åker hoj är det självklart tråkigt som fan, men annars är jag en höst och vinter människa...och JAAAAAAAAAAAAAAAA jag vet jag åker hoj och borde hata dessa årstider :lol Men det gör jag inte.

INTE haft nån sommar :va nä ge dej ting det har ju vare kanonväder ända till slute av juli...det är först nu det kommer regn...och tänk på att ju mer regn nu ju mindre snö :gråta hade vare bättre med mer snö då...jag vill ha massa snö så man kan åka skoter och slalom :banana

Så varför deppa sommaren är på övergång men i sep blir det finnt en sväng till (så har de ju vare ett par¨år nu om jag inte har missmint mej fel)
:lol :banana

Kakan skrev:
För de som åker hoj är det självklart tråkigt som fan, men annars är jag en höst och vinter människa...och JAAAAAAAAAAAAAAAA jag vet jag åker hoj och borde hata dessa årstider :lol Men det gör jag inte.

INTE haft nån sommar :va nä ge dej ting det har ju vare kanonväder ända till slute av juli...det är först nu det kommer regn...och tänk på att ju mer regn nu ju mindre snö :gråta hade vare bättre med mer snö då...jag vill ha massa snö så man kan åka skoter och slalom :banana

Så varför deppa sommaren är på övergång men i sep blir det finnt en sväng till (så har de ju vare ett par¨år nu om jag inte har missmint mej fel)
:lol :banana

ORD! :mattias

Jag håller med om varendaste ord!

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

:fakta Hur som helst, så är det bra!

Back