Hårdrockande lärare uppsagd..

Hejja fördomsfria och fria Sverige!

haha :D ändå tar man in invandrare :3freak

"Enligt den sparkade läraren hävdade rektorn att den övriga personalen på gymnasieskolan utanför Västervik inte kunde acceptera en hårdrockande kollega, och att barnens föräldrar förmodligen inte heller skulle göra det."

får mig att tänka på klippet nedan, är det 2008 nu?:3freak

[YOUTUBE-ID]SzHS0QP7bro[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

"Enligt den sparkade läraren hävdade rektorn att den övriga personalen på gymnasieskolan utanför Västervik inte kunde acceptera en hårdrockande kollega, och att barnens föräldrar förmodligen inte heller skulle göra det."

Ingen slår Siwert i "svår defekt" :D :tungan :yoparty

[YOUTUBE-ID]SzHS0QP7bro[/YOUTUBE-ID]

:hihi

Sjunger de inte Du gamla du fria på skolavslutningen på Hammargymnasiet, så beror väl det också på att det strider mot skolans värdegrund :3freak

"Efter en veckas anställning fick den nye läraren sparken. Anledning: han var med i ett hårdrocksband.Innehållet i låttexterna strider mot skolans värdegrund, enligt rektorn på Hammargymnasiet i Västerviks kommun."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=797228

Tycker du pingströrelsen är en sekt? :confused:

Vad är det annars? Ett kyrkligt samfund? Nädu, en sekt är vad det är!

För övrigt så känns deras beslut inte så förhastat trots allt, det går ju emot deras principer etc blabla och då ska de ju ha rätt att välja en person de anser passa till jobbet, något han uppenbarligen inte gjorde. Hade hans band tex varit Mustasch så hade han antagligen fått vara kvar?

Vad är det annars? Ett kyrkligt samfund? Nädu, en sekt är vad det är!

Jag tror inte alls Pingströrelsen passar in på gängse definition av sekt faktiskt.
Oavsett om de gör det så tycker jag de verkar trevliga, lite härligt borgerliga och överklassiga. Kolla bara Odell, ut med allt gammalt sosseskit och fort ska det gå liksom.

Odell -> :banana

Mona -> :gråta

haha, Fan vad tråden dragit iväg..!
Markus, du är ju som "hem och skola" på 80-talet som tillsammans med Siewert Öholm oroade sig för W.a.s.p ,(BRA uttal där Siewert "Vasp" )

precis som folk velat göra med Swing, jazz och rock'n roll tidigare, de sas att fjollkiss(!) (Knights In Satans Service )Var djävulsdyrkare, hahaha :lol

EDIT: Var för sen med siewert, sorry!

så därför, bara för att jävlas slänger jag in lite skön Entombed

[YOUTUBE-ID]RbAhmvbfe5c[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Hårdrock

Har en tjej kompis 26år lärare årskurs 1-6
För nåt år sedan rakade hon huvudet helt på sommarlovet, samma år som hon skulle börja med en ny första klass.
Jag frågade vad hon trodde föräldrarna skulle tycka,
hon skakade på axlarna och sa, dom träffade ju mig i våras.
Det tycker jag är tufft i detta samhälle, dock fick hon inte sparken.......

Ahaha! Solly! :gnissla Jag menar förstås frireligiösa trygghetstörstande Carola/Runar-människor i alldeles för stora gipsvillor, belägna 100 meter från föräldrahemmet.
:krama

Aha... Du menar såna som inte vågar gifta sig med någon de inte är släkt med, för "då vet man ju inte vad för skit man får in i familjen" :D

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu