Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flames i all ära, hårdrock, javisst men jag behöver verkligen ingenting av det där...Kjelle skrev:Eldflames ÄR hårdrock. Per definition.![]()
Go Tengil Go!![]()
Men du BEHÖVDE verkligen motorn med nagellackspropellernTengil skrev:Flames i all ära, hårdrock, javisst men jag behöver verkligen ingenting av det där...![]()

Det går ALLTID bättre med flames.Supermoto skrev:Men du BEHÖVDE verkligen motorn med nagellackspropellern
Klart grabben ska ha lite bling på hojenInte bara tråkiga saker som gör att den GÅR bättre...

ja och du behövde verkligen en höj och sänkbar ride high och du behövde verkligen det och det och det och detTengil skrev:Flames i all ära, hårdrock, javisst men jag behöver verkligen ingenting av det där...![]()

påt igen.. han BÖR ha sakerna om han ska vara ett unns pimpig i sommarStefan skrev:Jag försökte få honom att inse att han va tvungen att ha pimpgrejerna när vi var på gymmet nyss men tyvär inser ju stackarn inte sitt (och TLens) bästa)

Tengil skrev:Och det är ju just det... Pimp... Bling... Ni är ju inte hårdrock för fem öre!
Era rackarns HIPPHOPPARE!
Propellergrejen behöver jag verkligen för hur ska jag annars kunna flyga när jag vill? Och ridehight grejen behöver jag för att förbättra väghållningen.
Jag har ju redan EXAKT en sån där fälg och exakt en sån där swing... Visst den är inte polerad och har inte tattarlackade flames men hur coolt är det att ha en vanlig fälg fram och en "pimp"(satanshipphopslang) bak?
Nä, fortsätt ni med era "Pimp my ride" fasoner så fortsätter jag att verkligen förbättra min hoj!
Snart kommer väll nån jävel klaga för att Husorna har så små batterier då det bara ger han 20min speltid på PS2an när både 42"plasman och dolbysurroundet är igång samtidigt...
Ned med sånt jävla trams och fram med lite hedelig "topplocksskrapningmotgaragegolv".
TACK för ordet!
![]()
PS2 på Husan?! Fan äru helt vrängd i kolan lr?! :kockoTengil skrev:Snart kommer väll nån jävel klaga för att Husorna har så små batterier då det bara ger han 20min speltid på PS2an när både 42"plasman och dolbysurroundet är igång samtidigt...
Kyckling skrev:PS2 på Husan?! Fan äru helt vrängd i kolan lr?! :kocko
Minst Xbox360 skare va...![]()
![]()
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!