Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZwaniZ skrev:Har nu på gamla dar börjat gå på ridkurser.
Verkar ju lätt, men ack så var det inte.![]()
Börjar funka bättre nu med lättridningen.
Älskar att köra båge,, körde en runda igår.
Men hästar är rätt trevliga dom också![]()
Jonathan skrev:Är det inte tjejerna som ska rida![]()

Jonathan skrev:Är det inte tjejerna som ska rida![]()
och när du tycker det går bra så kommer en liten fågeljävel o skrämmer hästen som genast skenar iväg med dig på ryggen
som nybörjare börjar man med att skita ner sig innan man fattar att det här lär man få stopp på 
237 skrev:Så sa jag också när jag började rida i lumpen men ändrade mig jäkligt fort. Du sitter 1,5-2 meter upp på 500 kg muskler som du ska styraoch när du tycker det går bra så kommer en liten fågeljävel o skrämmer hästen som genast skenar iväg med dig på ryggen
som nybörjare börjar man med att skita ner sig innan man fattar att det här lär man få stopp på
![]()

Vi var ute med jobbet och red på islandshästar i 3 timmar..snacka om att man fick ont i arseletLilla_Tingeling skrev:Hmm... Jag skulle nog inte komma upp på en häst själv nu längre. Är juh smidig som ett kassaskåp.Å jag kan tänka mig vilken grym träningsvärk jag skulle få om jag skulle sätta mig på en häst nu. Är nog runt 10 år sen jag red sist.
![]()
När man var ung och smidig skumpade man juh runt på hästar flera gånger i veckan. Så skojj man hade! Måste ha varit därför jag fått så stort arsle.
Det är juh helt underbart att rida. Hade jag inte problem med ett knä skulle jag mer än gärna börja rida igen. Älskar hästar...
// Lena
Mirran skrev:Vi var ute med jobbet och red på islandshästar i 3 timmar..snacka om att man fick ont i arselethar inte ridit på 15 år, men fy så kul det var
![]()
Lilla_Tingeling skrev:Åhh, det e juh jätteskojj att vara ute och rida på islandshästar!![]()
// Lena

här ett par havremoppar hemma! 
att man får rida på kanalbanken och P4 i skövde. Unghästarna gillar motorcykeln, springer brevid och "blåser upp sig"

ZwaniZ skrev:Har hört det med, ska sticka ut ett gäng till våren på en turridning. Tölt låter spex.
Gula faran skrev:Nicegör du helt rätt i o börja igen....
Min favorithobby faktiskt före mc till o medhär ett par havremoppar hemma!
Drog faktiskt ut ett sporthoj gäng i våras på turridning...se om jag kan hitta tråden med bilderna bara.. Läge ordna det snart igen kanske???
...eftersom här finns lite hästfolk så kolla gärna min hemsida www.horseway.se
två av ligisterna på bild....
extra svårt 
ZwaniZ skrev:Den turridningen såg kul ut
Sen börjar jag inte igen, jag är helt nybörjareextra svårt
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|