Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
237 skrev:Vad kostar en ridlektion ?![]()
afflict skrev:Alltid kul att höra att andra människor är frälsta vid de stora liven. =) Har en pålla själv, så jag har koll på lättridningen. =P
Bikerbitch skrev:Hästar är inget för mig. Men jag älskar att köra motorcykel och rida![]()
Fluffig skrev:Det kostar från 85 kronor och uppåt på de flesta ridskolor. Det normala i Sverige i dag ligger mellan 110 och 130 för en grupplektion på 45 minuter.
Tänk att kunna skryta för kompisarna att du ridit i grupp!
Åhh, jag är lite avunsjuk på dig faktikst.GuW skrev:det roligaste var nog att rida in i solnedgången i USA på en quarter häst, jag red i flera timmar, och sen insåg jag varför man inte bör rida i vanliga jeans.
Eller när vi var på "cowboy-ranch" utanför Piteå med jobbet och galopperade genom djup pudersnö.
Joo, det är faktiskt jättekul. Iaf när det funkar. =PGuW skrev:Men att sitta och skutta runt i en paddock och göra galoppombyten verkar inte allt för kul
GuW skrev:Men att sitta och skutta runt i en paddock och göra galoppombyten verkar inte allt för kul
va tråkigt...red i ridhus ett tag men gick över till en annan klubb där man alltid red ute (se bild i föreg inlägg) pga att man inte fick bygga ridhus då marken tillhörde P4. Skitfräckt att galoppera på fält brevid stridsvagnar och motorcrossbanor som dessa hästar var vana vid. + för alla snygga killar som låg i lumpen
. Väl inne så flög de över alla hinder för där inne ville de ju inte vara.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |