här snackar VI motard

TERMINATOR skrev:
2587671 Jo det är sant, läste någonstans att det va problem med med sprickbildning, men den är cool att titta på
tycker jag låter otroligt:va .. isåf är det svetsarna som inte håller och då är det kassa svetsare och det innebär att jag kan göra jobbet bättre.. finns det någon marknad för aluramar:D

men som sagt.. riktigt fräna är dom ialf :)

blom skrev:
2588521 tycker jag låter otroligt:va .. isåf är det svetsarna som inte håller och då är det kassa svetsare och det innebär att jag kan göra jobbet bättre.. finns det någon marknad för aluramar:D

men som sagt.. riktigt fräna är dom ialf :)

marknad?? ja för fan jag köper gärna en alu ram om pris och kvalitet är bra, du får gärna bygga en alu tank oxå:tummenupp

TERMINATOR skrev:
2589068 marknad?? ja för fan jag köper gärna en alu ram om pris och kvalitet är bra, du får gärna bygga en alu tank oxå:tummenupp
faktum är att det inte är speciellt svårt att snickra ihop ett gäng alutankar.. vad kostar dom nya? det här måste kollas upp.. kanske går att göra dom bättre än dom som alla kör med nu. ska kolla lite på stefans nästa vecka.

blom skrev:
2589197 faktum är att det inte är speciellt svårt att snickra ihop ett gäng alutankar.. vad kostar dom nya? det här måste kollas upp.. kanske går att göra dom bättre än dom som alla kör med nu. ska kolla lite på stefans nästa vecka.

typ 4000 spänn, säg att du säljer dom för 2500-3000, dåblir det fina pengar:tummenupp

TERMINATOR skrev:
2589287 typ 4000 spänn, säg att du säljer dom för 2500-3000, dåblir det fina pengar:tummenupp
ja.. måste bara kolla upp vad det kostar att göra dom oxå :) 4000 är rätt billigt faktiskt.. men det ska kollas upp :)

blom skrev:
2589308 ja.. måste bara kolla upp vad det kostar att göra dom oxå :) 4000 är rätt billigt faktiskt.. men det ska kollas upp :)

billigt o billigt vet e fan dom lägger säkert på 70-100% på inköpspriset

Aviation skrev:
2591234 Vad ska man betala för en alu tank på ett ungefär. Har snackat med jocke racing o dom ska göra en när dom har tid.
Jag skulle beställa av Umero eller va dom heter.
Jocke D har koll, vet att det är svårt att få dom att passa. Dom har erfarenhet av att bygga Husatankar.

Har för mig att de låg på 400 euro eller nåt.

Last edited:
Stoffy skrev:
2591729 Jag skulle beställa av Umero eller va dom heter.
Jocke D har koll, vet att det är svårt att få dom att passa. Dom har erfarenhet av att bygga Husatankar.

Har för mig att de låg på 400 euro eller nåt.

3600 njää då får det bli plasttank

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...