här snackar VI motard

ja klart man kommer ut, men om man ska hållas med öl vem kör hem då? för man fick vell inte va där om man hade under 1,5 promille? =)

ahaaaaaaaaaaaaaa, ja fatta de som de skulle vara på täby i mat grjset :) tyckte de lät lite konstigt =) hade förttängt den lokalen helt

Och dricker gör ni EFTER mötet är avslutat, idioter, jag minns hur det ballade ur förra året, vilka jobbiga fulla jävla människor. Blev inte på många beslut tagna där inte.. :)

Aviation skrev:
2566289 Jocke bor du på väster?, Såg en skåpbil som de stod all terror edition på o har för mig husaberg också =)
Hehe, jepp stämmer. Fast den du såg var inte senaste generationen "All Terror". Den som står där väntar bara på att få bli fraktad till skroten, tyvärr. Rasad motor (vattnet rinner rakt igenom).
Nu har jag ju en ny(are) buss som är under ombyggnad och förädling :)

blom skrev:
2566726 vilka har tänkt att närvara på det här??
.
.
.
ALLA har tänkt komma hoppas jag :) :tummenupp

Aviation skrev:
2567130 ahaaaaaaaaaaaaaa, ja fatta de som de skulle vara på täby i mat grjset :) tyckte de lät lite konstigt =) hade förttängt den lokalen helt
Klubblokalen = Markgatan 28A :D - Precis som Johan säger :tummenupp
Blir nära hem för dig om du behöver gå hem tidigt (om jag fattat rätt vilken av brorsornas son du är) :D

marcus56 skrev:
2567475 Och dricker gör ni EFTER mötet är avslutat, idioter, jag minns hur det ballade ur förra året, vilka jobbiga fulla jävla människor. Blev inte på många beslut tagna där inte.. :)
Just det :mattias

Vaddå "ni" förresten ? Kör du eller ? :tummenupp

Last edited:
Nån som vet var som säljer alu tank te min ponny? o vad de kostar.
Marin o fritid kanske har har inte kollat med omd än iofs

Fråga Jocke, han vet nog precis allt om de där tankarna, utom möjligtvis hur man får tag på nån.. ;)

Det är för tidigt att säga, vill ju, men hur stora lån ska man egentligen behöva dras med.. :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti