Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aviation skrev:2566859ja klart man kommer ut, men om man ska hållas med öl vem kör hem då? för man fick vell inte va där om man hade under 1,5 promille? =)
Hehe, jepp stämmer. Fast den du såg var inte senaste generationen "All Terror". Den som står där väntar bara på att få bli fraktad till skroten, tyvärr. Rasad motor (vattnet rinner rakt igenom).Aviation skrev:2566289Jocke bor du på väster?, Såg en skåpbil som de stod all terror edition på o har för mig husaberg också =)
ALLA har tänkt komma hoppas jagblom skrev:2566726vilka har tänkt att närvara på det här??
.
.
.
Klubblokalen = Markgatan 28AAviation skrev:2567130ahaaaaaaaaaaaaaa, ja fatta de som de skulle vara på täby i mat grjsettyckte de lät lite konstigt =) hade förttängt den lokalen helt
Just detmarcus56 skrev:2567475Och dricker gör ni EFTER mötet är avslutat, idioter, jag minns hur det ballade ur förra året, vilka jobbiga fulla jävla människor. Blev inte på många beslut tagna där inte..![]()
TERMINATOR skrev:2568140Söndag 12:00
Mulet och snöbyar.
-3 till +2
Ost 3 m/s
jag som ska tälta i helgen..TERMINATOR skrev:2568140Söndag 12:00
Mulet och snöbyar.
-3 till +2
Ost 3 m/s
då gör jag detmarcus56 skrev:2568234Jag har alltid bäst väder så lyssna på mig istället: http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010318080
TVÅ ST!Aviation skrev:2568858A precis är nära o bra =).
Hur många är de som har chans o vinna Gp:t ?
Aviation skrev:2571513Nån som vet var som säljer alu tank te min ponny? o vad de kostar.
Marin o fritid kanske har har inte kollat med omd än iofs
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025