erik skrev:2606115
Det tycker inte jag är för stort, problemet är väl att hyra är därefter.![]()
dyrt!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
erik skrev:2606115
Det tycker inte jag är för stort, problemet är väl att hyra är därefter.![]()
Är det gissningstävling där vi ska gissa vad bilderna föreställer?Evil M skrev:2606558Jahopp då ska vi se.
Här kommer en dagensbild + en bild på lite lullull.
![]()
marcus56 skrev:2606595Är det gissningstävling där vi ska gissa vad bilderna föreställer?
På nummer ett svarar jag nytvättad husa, och nummer två den blåa högtryckstvätten som gjorde jobbet.
vi är ju fiender på banan så man vill ju inte visa för mycket så här i börjanEvil M skrev:2606893ÄÄÄ ni hänger ju inte med. Dom senaste bilderna som folk har laddat upp här har ju varit så små så man knappt har sett vad dom föreställer så jag skulle vara lite rolig tänkte jag men det sket sig visst![]()
marcus56 skrev:2610793Din saxlyft är säkert så hög att du måste lyfta hojen för att få upp den på lyften, hur bra är det för ryggen?![]()
Håller med.marcus56 skrev:2610793Din saxlyft är säkert så hög att du måste lyfta hojen för att få upp den på lyften, hur bra är det för ryggen?![]()
Så har jag det jämt, även med småhjulen.Supermoto skrev:2611364Håller med.
Så jäkla skönt nu med stora hjulen på hojen -> bara skjuta in lyften under och trycka till.
ja absolut.. men det beror ju på priset .. vad ska du ha ist då?Aviation skrev:2617694Någon som vill köpa en husaberg 450 ?![]()
Kom igen blom Husa suger fett det vet du väl!?blom skrev:2618001nope det gör dom inte..
men en husa skulle vara bra att ha
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025