här snackar VI motard

Evil M skrev:
2606558 Jahopp då ska vi se.

Här kommer en dagensbild + en bild på lite lullull.

:rolleyes:
Är det gissningstävling där vi ska gissa vad bilderna föreställer? :)
På nummer ett svarar jag nytvättad husa, och nummer två den blåa högtryckstvätten som gjorde jobbet.

Jo, det skulle vara arbetsdag igår, tydligen har inte informationen gått fram, tyvärr.

marcus56 skrev:
2606595 Är det gissningstävling där vi ska gissa vad bilderna föreställer? :)
På nummer ett svarar jag nytvättad husa, och nummer två den blåa högtryckstvätten som gjorde jobbet.

På nummer två tror jag Marcus har fel... tycker det ser ut som ett skateboardhjul / kraschpuck.. eller? :va För visst var det någon som marksynade och hade sönder dem häromsisten... :gnissla

Och nej, jag är hemma i Örebro och vet inte vad Martin gjort under eftermiddan.

ÄÄÄ ni hänger ju inte med. Dom senaste bilderna som folk har laddat upp här har ju varit så små så man knappt har sett vad dom föreställer så jag skulle vara lite rolig tänkte jag men det sket sig visst :huvet

Evil M skrev:
2606893 ÄÄÄ ni hänger ju inte med. Dom senaste bilderna som folk har laddat upp här har ju varit så små så man knappt har sett vad dom föreställer så jag skulle vara lite rolig tänkte jag men det sket sig visst :huvet
vi är ju fiender på banan så man vill ju inte visa för mycket så här i början:D

Shenare, såg att jag missade arbetsveckan men hade vart i leksand o jobbat en 80 timmars vecka så jag orkade faktiskt inte röra på mig.

Ingen som har kan ge mig ett jobb? har gått hem för vintern nu =) helst 30 000+ efter skatt men annat kan gå bra också

Och blomman har du fått en hoj med ett hål extra :)

Din saxlyft är säkert så hög att du måste lyfta hojen för att få upp den på lyften, hur bra är det för ryggen? ;)

marcus56 skrev:
2610793 Din saxlyft är säkert så hög att du måste lyfta hojen för att få upp den på lyften, hur bra är det för ryggen? ;)
Håller med.
Så jäkla skönt nu med stora hjulen på hojen -> bara skjuta in lyften under och trycka till.

Känner jag the Kid rätt blir det väl nåt åt WRM-hållet.

För du kan inte byta till RR redan, du är ju anmäld till Spanien först. :)
Edit igen, jag tror inte Highlandhojarna går att köpa än.

Last edited:
Wrm hojjen va lite väl dyr:), o hiland kommer vell börja säljas år 2038 men nått annat fränt måste de ju finnas. O ja måste hitta ett jobb fall jag ska ha råd med spanien. förjävligt ju =) men en ny husabergare vore kanske kul

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti