här snackar VI motard

Emmi skrev:
2329416 Vilken tid är det träning på söndag?

09-13, träningstiderna har förkortats med 1 timma, alla pass

tis 17-20
lör 09-13
sön 09-13

Detta pga klagomål från en närboende, kommunen är inkoppad och dom kommer att börja med detta efter all sommar ledighet

TERMINATOR skrev:
2329687 09-13, träningstiderna har förkortats med 1 timma, alla pass

tis 17-20
lör 09-13
sön 09-13

Detta pga klagomål från en närboende, kommunen är inkoppad och dom kommer att börja med detta efter all sommar ledighet
Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.

RookieSM skrev:
2330184 Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.

Jocke skrev 9-13 i ett mail har jag för mig, jag fattade det som att det gällde tills vidare. Att minisarna kör spelar nog ingen roll, kollade en gång när de körde och det fåtal hojar som var ute då hördes i princip inte alls...

RookieSM skrev:
2330184 Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.

det va hoff som sa i går när jag pratade med honom

blom skrev:
2329233 juoo jag har även varit ute på täby i ÖSREGN:3freak
Haha, men vad gör lite regn?! Jag körde ju för faen min första träning nånsin i supermoto i ösregn... så det så :rofl :D

erik skrev:
2329631 Nån som börjar bli riktigt sugen på en racehoj verkar det som.:)
Så in i helvete! :fakta Krängde däck igår i 2304982 graders värme i garaget :3freak, så nu e jag på g igen! :)
Ska sätta ut min på annons nästa vecka.

Emmi skrev:
2331220 Så in i helvete! :fakta Krängde däck igår i 2304982 graders värme i garaget :3freak, så nu e jag på g igen! :)

kan du inte kränga åt mej oxå så är du gullig:hihi :hihi

Zandrah skrev:
2330726 Haha, men vad gör lite regn?! Jag körde ju för faen min första träning nånsin i supermoto i ösregn... så det så :rofl :D
nu snackar vi inte lite regn, för dom tre senaste gångerna har jag tränat i regn

TERMINATOR skrev:
2331436 håller med blom, det är det värsta regnfall jag sett, och vinden va inte att leka med heller
ja det är fan det värsta jag oxå varit med om. det skulle inte gått att åka:3freak .. vi satt 8st i lasses buss och termo och dom sprang in i ladan... hur många var ni där inne? ja fy satan säger jag bara:näsblod

men det gick ju tydligen att åak en stund senare :) vilka var ute och gasade? jag gissar på, lasse,ljungberg,lenatsson och harrry.

Emmi skrev:
2331220 Så in i helvete! :fakta Krängde däck igår i 2304982 graders värme i garaget :3freak, så nu e jag på g igen! :)
varför vänta en vecka :).. vad begär du för en sådan maskin? har noll koll på vad dom kostar men det vore kanske trevligt att ha en :)

TERMINATOR skrev:
2331638 www.raceshop.se kolla motarddäcken måste va bra pris
1350kr låter som ett mycket bra pris.. sen är det frågan vad frakten kostar? jag vet ju vad C-barks tar för dom

Last edited:
Jag, Jimmy och Stefan har köpt från Raceshop två gånger, billigast och det funkar bra. Frakten från Linköping har löst sig "gratis" hittills eftersom någon varit där/passerat. Men ska ni ha nu får ni väl beställa och föra över pengar ikväll om de ska vara framme före 28:e.

RookieSM skrev:
2331670 Jag, Jimmy och Stefan har köpt från Raceshop två gånger, billigast och det funkar bra. Frakten från Linköping har löst sig "gratis" hittills eftersom någon varit där/passerat. Men ska ni ha nu får ni väl beställa och föra över pengar ikväll om de ska vara framme före 28:e.
ja men nej :) det får bli beg däck det här året, men till nästa så blir det nog ett gäng nya bakdäck ialf

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla