Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emmi skrev:2329416Vilken tid är det träning på söndag?
Emmi skrev:2329416Vilken tid är det träning på söndag?
Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.TERMINATOR skrev:232968709-13, träningstiderna har förkortats med 1 timma, alla pass
tis 17-20
lör 09-13
sön 09-13
Detta pga klagomål från en närboende, kommunen är inkoppad och dom kommer att börja med detta efter all sommar ledighet
RookieSM skrev:2330184Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.
RookieSM skrev:2330184Är du verkligen säker på det? Tisdag stämmer men lördag var ju till 15 tidigare och är det verkligen bara till 13 på söndag? Minimotosarna kommer ju ändå och kör till kl.18.
Haha, men vad gör lite regn?! Jag körde ju för faen min första träning nånsin i supermoto i ösregn... så det såblom skrev:2329233juoo jag har även varit ute på täby i ÖSREGN![]()
Så in i helvete!erik skrev:2329631Nån som börjar bli riktigt sugen på en racehoj verkar det som.![]()
Emmi skrev:2331220Så in i helvete!Krängde däck igår i 2304982 graders värme i garaget
, så nu e jag på g igen!
Ska sätta ut min på annons nästa vecka.
nu snackar vi inte lite regn, för dom tre senaste gångerna har jag tränat i regnZandrah skrev:2330726Haha, men vad gör lite regn?! Jag körde ju för faen min första träning nånsin i supermoto i ösregn... så det så![]()
![]()
blom skrev:2331353nu snackar vi inte lite regn, för dom tre senaste gångerna har jag tränat i regn
ja det är fan det värsta jag oxå varit med om. det skulle inte gått att åkaTERMINATOR skrev:2331436håller med blom, det är det värsta regnfall jag sett, och vinden va inte att leka med heller
Jag och dockan åkte förbi på väg från Gåsen... nercabbatblom skrev:2331454ja det är fan det värsta jag oxå varit med om. det skulle inte gått att åka...
TERMINATOR skrev:2331342kan du inte kränga åt mej oxå så är du gullig![]()
![]()
varför vänta en veckaEmmi skrev:2331220Så in i helvete!Krängde däck igår i 2304982 graders värme i garaget
, så nu e jag på g igen!
Ska sätta ut min på annons nästa vecka.
1350kr låter som ett mycket bra pris.. sen är det frågan vad frakten kostar? jag vet ju vad C-barks tar för domTERMINATOR skrev:2331638www.raceshop.se kolla motarddäcken måste va bra pris
ja men nejRookieSM skrev:2331670Jag, Jimmy och Stefan har köpt från Raceshop två gånger, billigast och det funkar bra. Frakten från Linköping har löst sig "gratis" hittills eftersom någon varit där/passerat. Men ska ni ha nu får ni väl beställa och föra över pengar ikväll om de ska vara framme före 28:e.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |