här snackar VI motard

erik skrev:
2169842...

Du kan ju även hänvisa till teknismc.se för info om banan och vad som händer där.

Racerapporter kommer vid tillfälle, Jocke vill säkert smyga in reklam för kommande events på banan också.
SM i supermoto 10-11 Juni. SM'et är öppet för A-förare i 450 och Open-klasserna. Dessutom körs RM för Quad. Här blandas A- och B-förare i två klasser, 450 och Superquad. Som om inte detta var nog körs även en rookieklass för supermoto solo och är alltså öppen för B-förare oavsett maskinklass. Träning + kval på lördagen och uppvärmning och finaler på söndagen.

16e September Körs Sverigecupen (tillsammans med Husaberg Trophy) Klasserna då är 450-A, Open-A och Rookie.

Detta måste göras PR för över hela stan. All hjälp är välkommen.

blom skrev:
2170257 har tyvär ingen skrivare.. men om någon kan skriva ut lite blad så sätter jag upp :)

Finns det affischer eller blad att skriva ut så give me :)
Kan inte skriva ut i färg.... men ändå! (Har ingen skrivare hemma, men kan dra ut några på skolan.)

Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

Idolbild på Jocke blev det också.
När ni andra cross-tomtar tar er första SM-poäng får ni också vara med på bild. :D

Mattias650 skrev:
2170724 Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

När ni andra cross-tomtar tar er första SM-poäng får ni också vara med på bild. :D
första :rolleyes: fler är det väl tänkt att bli :D

Mattias650 skrev:
2170724 Nu har jag lagt ut lite cross-grej-resultat-info på vår hemsida. Säg till om ni vill ändra på något.

Ooj vilka fina bilder ni har på eran hemsida :hihi :banana :)

i kväll blir det mysmeka, tvätta, ändra fjädringen,byte av bakdrev och byta o skära däck står på programet

Last edited:
TERMINATOR skrev:
2172609 visst är dom vackra :D :D

Ja, ärligt talat så har jag alltid gillat cross/enduro/motardhojar... satan, de är såå fina :kär
...men såna där äckliga åraanscha, det kan man leva utan :tungan :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...