här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
vad är det för ociviliserat snack, han kör ju inte med sin sporthoj som den bör köras.. säg åt pöjken att han gör det han är bra på istl. han tyckte ju om sin duke :) så en 660 skulle han nog må jätte bra av tror jag. kollad på en 660 nyss jag med. men en 525a rockar mer till det jag ska ha den till :)

Jag ska snacka med pöjken...
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
har hört av mig till en kille med en 660 nu,, inte vad jag vill ha till 100% men till rätt pris så. var inte ebbe nöjd med sin 660 mario? testade du den?
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
ja det gör du rätt i..

Var hemma hos Ricard idag för att kolla status i den mycket viktiga motardfrågan. Han har inte bestämt sig men håller ögonen öppna ifall rätt tillfälle dyker upp.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Var hemma hos Ricard idag för att kolla status i den mycket viktiga motardfrågan. Han har inte bestämt sig men håller ögonen öppna ifall rätt tillfälle dyker upp.
bra. åk till han varje dag och kolla statusen.. det här är viktigt även för mig
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
har hört av mig till en kille med en 660 nu,, inte vad jag vill ha till 100% men till rätt pris så. var inte ebbe nöjd med sin 660 mario? testade du den?
Körde aldrig hans 660 men han har ju bytt till förmån för en husa..... Och han är jäkligt duktig chaufför om vet vad han talar om och vad han vill ha... Säger väl det mesta....

Visst skulle den funka bra om man inte tänkt sig träna/tävla så mkt. Jag skulle välja en 525 varje dag i veckan före 660n. Men jag skulle aldrig ta en 525 före min husa så...
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Körde aldrig hans 660 men han har ju bytt till förmån för en husa..... Och han är jäkligt duktig chaufför om vet vad han talar om och vad han vill ha... Säger väl det mesta....

Visst skulle den funka bra om man inte tänkt sig träna/tävla så mkt. Jag skulle välja en 525 varje dag i veckan före 660n. Men jag skulle aldrig ta en 525 före min husa så...
ja en 660 är nog uteslutet just nu.. har kollat lite på husor från 04a oxå.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
fick just ett fint napp tror jag. en 525a 03asom Har gått c:a 100mil på vägen. i Nyskick. med enduro och supermotardgrejor. Akrapovic heltitansystem. kan det vara något för herr blom. fan mario det kanske verkar som att vi tävlar ihop till sommaren ialf :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
fick just ett fint napp tror jag. en 525a 03asom Har gått c:a 100mil på vägen. i Nyskick. med enduro och supermotardgrejor. Akrapovic heltitansystem. kan det vara något för herr blom. fan mario det kanske verkar som att vi tävlar ihop till sommaren ialf :)
EXC antar jag !?
Låter kanon det :tummenupp
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
min senaste motard/cross pryl :) riktigt nöjd :tummenupp
 

Bifogat

  • våra digitalbilder 001.jpg
    våra digitalbilder 001.jpg
    42.6 KB · Visningar: 62
  • våra digitalbilder 002.jpg
    våra digitalbilder 002.jpg
    54.2 KB · Visningar: 56

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
men eftersom vi är så satans coola så säljer vi ju våra sporthojar och köper oss alla motarder :tummenupp
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Kom igen nu. Skit i vad plånboekn eller frugan säger. Roligare går inte att ha med klädernapå...

Mer konkurrenskraft i förhållande till pris än dessa tror jag blir svårt att hitta...

Husaberg
http://www.blocket.se/view/3962194.htm
http://www.blocket.se/view/3899148.htm
http://www.blocket.se/view/4102899.htm

KTM
http://www.blocket.se/view/4127835.htm

Finns massor till bra pris. Orkar inte vaska fram allt....
nr 2 är mycket bra tycker jag.. fan följer ju med kläder osv
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
nr 2 är mycket bra tycker jag.. fan följer ju med kläder osv
HÄR är en dräpare till mycket bra pris :tummenupp Visserligen ingen gathoj men absolut bland det värsta som går att köra...

En annan

Den HÄR känner vi igen. Mycket väl omhändertagen av förste ägaren :)

FC600 -00

FC600 igen
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top