här snackar VI motard

blom skrev:
fan ingen funkar ju :( kommer ju bara till förstasidan :(
Länkarna är rätt!
Det verkar som om Enduromx inte funkar riktigt rätt just nu. Testa lite senare....
 
blom skrev:
jo men ska jag köpa så blir det att sälja sporthojen och bara ha motard. och då köper jag en för 60-70k
Såg en 05a på enduromx för 65 tror jag det var. Sjukt billigt!!! "Säljes pga skada" Kanske kan vara nåt då. DÅ får du en lika ny som min :tummenupp
 
blom skrev:
men titta då vad vacker :banana
Visst, jätteschysst och superbra hoj men inte så schysst och bra att den är värd pengarna!!!

Ebbe körde mot en 660FR med sin original (i princip) 660 och kunde slipstreama förbi :fakta Den på bilden är nog ytterliggare lite vassare men alltså 100lök... NOPE!!
 
Supermoto skrev:
Visst, jätteschysst och superbra hoj men inte så schysst och bra att den är värd pengarna!!!

Ebbe körde mot en 660FR med sin original (i princip) 660 och kunde slipstreama förbi :fakta Den på bilden är nog ytterliggare lite vassare men alltså 100lök... NOPE!!
100 lök håller jag med om :3freak men fina saker på den :tungan
 
WEEEEEEEHOOOOOOOOOOOO

Tack Stefan för frakthjälp med stora lastbilen :tummenupp :Bugar

Nu finns billigt bromsok till salu för nån av er som snart köper en motard....
 

Bifogat

  • Nya hjul.JPG
    Nya hjul.JPG
    84.7 KB · Visningar: 62
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top