Chronic skrev:Jag gillar inte poliser. De skrämmer mig och jag blir nervös i deras närvaro.
Du måste ju vara i behov av en psykolog, att småbarn kan vara rädda för polisen är väl en sak men vuxna människor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chronic skrev:Jag gillar inte poliser. De skrämmer mig och jag blir nervös i deras närvaro.
DwD skrev:Va söta dom är på sina kalleanka moppar![]()
De kör betydligt bättre än medelsvensson och får på arbetstid träna på detta.Chronic skrev:Är en bilburen trafikpolis skitbra på att köra bil? Så där mytiskt bra? Nää...
Nej, nej. Det är lönfeta gubbar med mustasch som mest äter glass.GSXR1100R skrev:Dom flesta mc poliser är duktiga på att köra hoj, det är ju deras yrke.
Chronic skrev:Resonemanget är inte vändbart. Det har inte tjatats i alla år om hur bra jag är på att köra hoj. Det har däremot alltid hetat att " mc-poliser kör man inte ifrån".
Jag gillar inte poliser. Inte på en femtonårings vis, utan jag gillar dem inte helt enkelt. De skrämmer mig och jag blir nervös i deras närvaro.
Jag tror fortfarande det är lite av en myt att de är så bra på att köra hoj.
Per skrev:Hmm jag har hört rykten att de åker Zündapp..![]()
CHROLO skrev:Vi köj jymdjaket![]()
Bikerbitch skrev:och så äter ni munkar med massa socker på hela dagarna va?![]()
Tjena kompisCHROLO skrev:Inte hela dagarna, vi köj jymdjaket också....![]()
gurra snurra skrev:Tjena kompisva fa aen håller ni hus , förr i världen fanns det en snut i varje knut .
gurra snurra skrev:Tjena kompisva fa aen håller ni hus , förr i världen fanns det en snut i varje knut .
CHROLO skrev:Måste varit före min tid.![]()
Hightuned skrev:Det är ifos inte så dumt att få pröjs för att åka hoj hela sommaren, kan du snacka med chefen och se om han inte behöver en mcsnut till?
Hahaha, är det såntdär som kallas för svar på tal?CHROLO skrev:Jodå du är välkommen att hjälpa till med att trakassera hederligt folk, hälsar chefen.![]()
CHROLO skrev:Jodå du är välkommen att hjälpa till med att trakassera hederligt folk, hälsar chefen.![]()
nope,måste bara köpa crossdäck till den förstRammstein skrev:Nå...har du provat med CBR:n än då?![]()
Mark skrev:Men, vad har din uppfattning om poliser med att göra om hur fort dom kör?
Försöker du få ihop dom två åsikterna på nåt sätt? Eller skulle de bara kännas bättre om polisen som du inte tycker om inte körde så fort som många tror?
MrGreen skrev:Du måste ju vara i behov av en psykolog, att småbarn kan vara rädda för polisen är väl en sak men vuxna människor.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |