DuccePidde
Socio #2502
Jonte VSB R-T skrev:Ja det börjar i torsdags då jag äntligen fick mitt kort. Har tidigare blivit nekad på att jag körde för fort i serpentin banan. Typ 16-17 sek. I alla fall så klarade jag mig då i torsdags. Dagen börjar jävligt bra, då jag lyckas skrapa knäpuckarna efter lite rådgivning av en morgan på en buell. Igår han jag inte köra så mycket då det var fotboll. Idag började med att låta pappa och syster åka med. Sen var jag ute och fika hoss en polare. Vi pratade bland annat om man får se till att hålla cyckeln i fint skick då man har lån på den. Nja det gick så där. Åkte in till stan och skulle skrapa lite mer... ligger i en rondell den gick överdrivet fort. Är jävligt glad för jag får flyt och lyckas ha i knät ett helt varv. Plötsligt dycker audi a4 in precis framför mig. Nybörjare som jag är lägger jag mig ner. Ser med tårar i ögonen hoj glida iväg, slå i gräskanten och slå en volt. sen förtsätter den ner för en slänt. Jag kutar efter med panik känslor. Hittar hojen reser den upp. ser och mycket mycket är paj. Av nån idiot anledning får jag bråttom iväg. så jag åker hem. Nu vete fan vad jag ska göra. ca 33 mil han jag åka lagligt in den vart mos....
Ja vad fan gör man. nu får det väl bli ban hoj av den. nån som kan lacka kåpor billigt....
snyfy snyft ähhh det var ju bara en tidsfråga....
Sorligt :kocko köp bil istället låter som du är en typisk 240 raggare.