Hämnd eller vad du vill kalla det...

Hahahaha så bra!
Fast du skulle nästan sagt till polisen och fått han anmäld för stöld istället :tummenupp

AHAHAHAHHAHA

”Tack för att du snodde min hjälm, hoppas den har suttit bra, GUBBJÄVEL”

Haha klockrent! Var lite orolig för att han skulle få stryk faktiskt. Inte för att han inte förtjänar det, men hallå en gammal burksamlare. Det här var däremot helt rätt!
Vad har vi då lärt oss av detta?
Jo ska en suv parkera på skallen kan man lika gärna skippa hjälmen. :D

Jag hade gjort både 1:an och 2:an i den istället tror jag, men det är bara för att jag är världens mest barnsliga och omogna 37-åring...

Det var väl ändå för lam hämnd tycker jag.
Du kan väl iallafall leta upp och sticka en kniv i däckssidan på hans moppe eller nåt så han får lite ekonomiskt lidande(och träning då han lär få gå, men det är väl mest troligt en tjänst så låt bli att sticka kniven i däcket kanske?).

2979716 Det var väl ändå för lam hämnd tycker jag.
Du kan väl iallafall leta upp och sticka en kniv i däckssidan på hans moppe eller nåt så han får lite ekonomiskt lidande(och träning då han lär få gå, men det är väl mest troligt en tjänst så låt bli att sticka kniven i däcket kanske?).
Du tror inte att gubben redan är rätt så "ekonomiskt lidande" redan? :va

Fast du skulle nästan sagt till polisen och fått han anmäld för stöld istället :tummenupp
Eller efter att hjälmen var överbackad och gubben började åka därifrån med en defekt hjälm: upplyst närmaste polis om att burkgubben var ute och körde utan hjälm.:tummenupp

klockrent gjort!:D kanske lite trist att det bara var du som blev lidande då det var din hjälm som först blev snodd och därefter parkerad på men ändå så jävla rätt gjort:tummenupp
sa gubben inte nåt när han hittade hjälmen sönderknycklad?:tungan

Last edited:
Så du förstörde din egen hjälm och gav tillbaks den till honom? :va
Vilken hämnd!.... :dummer

En sak till jag inte fattade var varför du hade med dig hjälmen när du skulle drick den där malt-humle-drycken... :confused:

2979864 Eller efter att hjälmen var överbackad och gubben började åka därifrån med en defekt hjälm: upplyst närmaste polis om att burkgubben var ute och körde utan hjälm.:tummenupp
:hihi han skulle även lagt en av sina humle malt drycker i hjälmwen som han garanterat drukigt av samtidigt. Det gillar nog farbror blå. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT