Hälsar ALLTID.... å ja skiter i om de hälsas tebax![]()
Men glidare hälsar tebax minst......
Fär nån månad sen när ja va ute på husan mötte ja en kille på nån såndär cromsläde, ja hälsade.. han skakade på huvet![]()
de är för fin, för att hälsa, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hälsar ALLTID.... å ja skiter i om de hälsas tebax![]()
Men glidare hälsar tebax minst......
Fär nån månad sen när ja va ute på husan mötte ja en kille på nån såndär cromsläde, ja hälsade.. han skakade på huvet![]()
MC poliser är ju som vanliga människor, bara lite sämre men ändå människor.
Nja.. kan inte svara för andra men jag tror snarare att det beror på att genom snitts knutten kör 281 mil och är så lycklig att han måste heja på alla för det är en höjd punkt att äntligen få köra några mil med sin hoj. Dom som kör lite längre och använder sina hojar som fortskaffningsmedel samt bruks hoj orkar inte heja på alla..
summan av denna topic är att custom åkare är sämst, de kan ej kallas hojbröder å får kallas istället för hojkusiner i bästa fall..
Jag tycker att jag kom med ett hyfsat inlägg kring vad HD & customåkare tycker om sporthojar men har inte fått ett enda svar på den. Det tycker jag nästan är det intressantaste i hela den här tråden eftersom det verkar hänga ihop med varför de är så dåliga på att hälsa.
Hälsar alltid på alla typer av hojarVi är ETT kollektiv. Tyvärr så har jag erfarit att förare av customhojar inte hälsar.
Om jag vid något tillfälle inte hälsar så beror det på att jag inte ser eller koncentrerar mig på trafiken runt omkring.
du får dra in fingrarna, så här,![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |