Hälsar du?

Anledningen till att sport hojs fantaster inte hälsar är för körställningen:D

Men man ser ju som coolast ut när man hälsar på en sporthoj ju!:7peta
Man får ut armen i typ max 45 grader och ser ut som man pekar på nån mask på backen lr nåt:yoparty :tungan

Jag hälsar på så många jag bara kan, oavsett va jag själv sitter på för hoj lr vad jag möter för nån.

Jag hälsar alltid!
Och Customglidarna har visats sig vara sämst på att hälsa under det året jag kört hoj!

Jag, som flera andra här, anser att alla ska hälsa på alla :)!

Jag hälsar på allt; sporthojar, touring, custom och MC-poliser. Förvånansvärt många MC-poliser hälsar tillbaka!:)

Jag hälsar på alla, inklusive poliser. (har hejjat på en del mopedister av misstag också, men det gör inget, dom träffar jag ändå i jobbet och då brukar dom fråga om det var jag som hälsade)
Glidaråkarna hälsar glatt tillbaka.

Jag komm i kapp en karavan med chopperåkare från finland (riktiga skitiga bikers) på väg till en harleyträff, jag la mig bakom med sådär anständig lucka till deras gäng, när jag sen träffade dom på macken frågade dom varför jag inte föll in längst bak i ledet (med min Suzuki).

Jag svarade något om att jag inte tyckte att min hoj platsade i deras grupp och dom blev närmast förnärmade, klart som fan att man fick åka med dom oavsett hoj.
Härlig inställning, sen ville dom rackarna bjuda på öl också, men jag skulle åka vidare så jag fick en burk med mig att dricka senare.

Jag hälsar på alla utom motarderna som aldrig hälsar, kanske känner dom på sig att jag inte gillar dom. Jag hälsade på en moped en gång av misstag, det var nog det som gav mig så tunga psykiska besvär att jag slutade heja på motarder också.:D

jag hälsar av artighet men jag hatar att hälsa.
ibland när man möter ett gäng blir man så koncentrerad på att hälsa så man fan glömmer bort att man ska köra hojen med :gnissla

Själv älskar jag fara, jag brukar köra utan händerna på styret för det är dubbelt så farligt = man får cheyerna vid korvmojen hur lätt som helst för de blir lide impade av mina skillz, fo' real.

Du är ju kall ffs.. Nästan som jag, tjenner vi varann LR?

Någon som skrev innan att de med skinnställ och överdragströja och med litersmaskin inte hälsar. Jag är en av dem, Jag hälsar i schtort sett alltid. MEN jag är otrevligt översocial :hihi

:shrules

Allt handlar ju om va man kör.. Kör man sporthoj hälsar inte kromgnidarna, kör man motard hälsar ingen för alla tror man kör moppe :näsblod

jag hälsar också till alla, har även blivit några moppar man hälsat till också :D
Men det bjuder jag på :arsele
Tycker det är bra, dom flesta hälsar tillbaka

hälsa

hör väll till vanligt hyvs att hällsa gör ju ingen skada.men hd-mopparna har det svårt att få ut handen:tungan

Hälsar alltid på alla typer av hojar:tummenupp Vi är ETT kollektiv. Tyvärr så har jag erfarit att förare av customhojar inte hälsar.
Om jag vid något tillfälle inte hälsar så beror det på att jag inte ser eller koncentrerar mig på trafiken runt omkring.

dito...

Man hälsar på alla i regel. Kromslädarna verkar tycka att om man inte har fransar på styret så är man ingen " riktigt" biker..

Jag hälsar på allt; sporthojar, touring, custom och MC-poliser. Förvånansvärt många MC-poliser hälsar tillbaka!:)

en mc -snutte jag hälsa på såg grymt förvånad ut å hälsa tillbaka..

man kunde nästan se på honom hur ställd han blev trotts att korvätar hjälmen var nerfälld.

MC poliser är ju som vanliga människor, bara lite sämre men ändå människor.
Har bara övningskört men hälsar ändå i den mån man kan dvs. Finns en gemenskap som inte bilister har, det ända man får av en bilist är en sur blick eller ett finger.

Jag hälsar på alla o de enda som inte hälsar tillbaka är Gubbar 50+ som fick kortet som bonus och nyligen köpt sin första hoj.. möjligen har de sett för mycket på easy rider också och tycker att de är alldeles för coola för att hälsa..

eller är de bara avundsjuka.. :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...