Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McFille skrev:Hälsar på alla motorcyklar, stora som små, och ibland råkar ja också skrämma nån moppedist när ja förväxlar dem me en offroadare...![]()
Ang. gynekologstolarna...ni måste ju ha lite förståelse att de inte alltid hälsar, tänk er själva att köra de hojarna! Släpper de ena styret börjar ju skitet tokvobbla!![]()
-PLASTMISIL- skrev:Klart att man hälsar på alla! tyvärr så hälsar inte blyslädarna så ofta..
PIX skrev:Här i Skåne tycker jag blyslädarna är duktiga på att hälsa tillbax. Iallafall dom jag mötte i somras!![]()
ec2bme skrev:Jag hälsar alltid, och blir gôtt sne när den mötande flanen inte gör de.![]()
wonderwizard skrev:samma här, jag hälsar till o med på mc snutarna i stan. och OFTAST hälsar dom tillbaka.. tror ju inte det kan göra någon skada i att vara trevlig mot polisen ibland..
skövde_pöjk skrev:hehe precis tvärtom för mig.. jag och en polare låg å pressade motorväg i sommras.. snuten kom i dom mötande fälten(alla vet ju hur motorväg ser ut) iom att jag visste att det gick för fort så var det inte läge att släng upp näven..![]()
men döm om min förvåning när snuten hälsade FÖRST!!!
![]()
mc-snutar är ju typ "knuttar" dom med.. fast kanske inte på samma sätt!
![]()
pakopak skrev:jo, men du vet hur polismans tecken ser ut för :"stanna din tokdåre!" va? ganska likt.
"jag mötte en trevlig polis idag, han vinkade flera gånger och blinkade till och med med ljuset sen försvann han i backspegeln..."
Robban W skrev:Dom kanske inte kan släppa styret.
Har du provat att styra en skottkärra med en hand?![]()
pakopak skrev:jo, men du vet hur polismans tecken ser ut för :"stanna din tokdåre!" va? ganska likt.
"jag mötte en trevlig polis idag, han vinkade flera gånger och blinkade till och med med ljuset sen försvann han i backspegeln..."
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |