hälsa på mc folk???

Långa farbron skrev:
Hälsar så ofta jag kan.

Andra hälsningar som varit på tapten är väl:

Rumpvickningen (stå upp och skaka på röven)
Benet-vinken (ut med benet och "vinka" med det)
Eller åka upp till små pojkar och skrämma livet ur dom när dom bara tränar knäskrap på ett ödsligt industri omr.. :hihi

Där snackar vi hälsning med commitment! :tummenupp

Klart man ska hälsa, jag gjør det iaf , men ar det flera mig som har sett at dom flesta mc folk hälsar men dom som kjør Harley inte halsar?...så ar det har var jag bor (tror jag). ska dom vara coola eller vad??...

P@trik skrev:
Hela tiden,vaddå blir inte du det oxå...Fan måste skaffa tuuuurbo..
Jag har fan blivit det då och då, kom kommer farandes på sina förbannade "scootrar" och sicksackar sig förbi i bland på mindre vägar med mycket trafik osv.. Stryk skall dom ha..

brinckis skrev:
jag undrar, hur gör ni? hälsar ni på alla mc som ni stöter på? vissa tycks tycka det är oartigt att inte hälsa men vad är det för mening att hälsa på folk som man inte känner?
hur många gånger har inte detta vart uppe då.... :va

iallafall, Jodå jag hälsar om tillfälle ges, det vill säga att om jag inte pillar med koplingen eller är mitt i en skarp kurva eller liknande så hälsar jag på ALLA mc åkare.... och om dom inte hälsar tillbaka så blir ja fly förbannad och svär över "dessa otrevliga jävlar" i hjälmen.....sen är jag glad igen :banana

Hälsar på alla!, fast glidarna är dåliga på att hälsa tillbaks....

hehe, polaren hälsade på en moppedist förra sommaren & sen varje gång han mötte samma moppeåkare, så hälsade han tillbaks! :lol
skrattade lite för mig själv när jag såg det första gången! :hihi

Hälsar alltid på alla :hej , om dom inte hälsar tillbaka är det deras problem inte mitt...
Jag är lika glad ändå för jag är ute och kör hoj och det finns inget roligare! :hoppa

Edit: Inte moppar. Dom får växa till sig först.

Last edited:
P@trik skrev:
Klart fan dom ska ha stryk,jäkla moppefuckos komma här och köra om oss... :fatta!

Men sen måste du nog oxå ha tuuuuuurbo.
Japp, REtTa med tuuuurrrbooooo! Det måste varje man med självkänsla ha! :)

Klart man hälsar men dom på hd har lite svårt att lyfta vänsterhanden vill väl vara lite för sig själva

brinckis skrev:
jag undrar, hur gör ni? hälsar ni på alla mc som ni stöter på? vissa tycks tycka det är oartigt att inte hälsa men vad är det för mening att hälsa på folk som man inte känner?
Jag hälsar nog på dom flesta . :hej

Jag tycker inte att det skadar att vara trevlig mot andra.

Vår och höst är det ju mindre hojar på vägen så då halsar jag på dom flesta. Sommartid då blir det nog bara sporthojar. Polisen hälsar jag aldrig på om inte dom hälsar först, och hur ofta händer det?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman