Gubbköra i Stockholm

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Lite gubb-köra för ringrostiga/sthlm Söndag?(gammal)

Behöver komma in i flytet igen o vill cruisa lite men inte själv. Lite sköna slingriga vägar utan stress i gubb-tempo o med fikastopp o så. Vet inga bra vägar men det löser sig nog. Fint väder o 16 grader typ. Från kl 11, 12 typ o några timmar frammåt. Eller?

Någon/några?

Last edited:
har planerat o åka en hel del, och e ju kul o göra det i plural så jag e nog med största sannolikhet med.

#Olsson# skrev:
Kannon. Lite norr om stan. Passar det herrarna?
Låter intressant....särskilt som det tydligen finns fler 40 åriga gubbar här än jag :)

edit: Opppps, har tydligen annat för mej.....nästa gång kanske....

Last edited:
Oki! Då är vi 2 st på 40+, vem mer är på då? Bara så att vi kan sänka medelåldern :)

Fazer skrev:
Oki! Då är vi 2 st på 40+, vem mer är på då? Bara så att vi kan sänka medelåldern :)

Man behöver alltså inte vara 40-taggare för att få vara med. Vi kan även tänka oss att göra ett undantag. 18-25 åriga tjejer är varmt välkommna också.

#Olsson# skrev:
Man behöver alltså inte vara 40-taggare för att få vara med. Vi kan även tänka oss att göra ett undantag. 18-25 åriga tjejer är varmt välkommna också.
:rofl Fast då får de ha en egen hoj, för jag har ingen plats på min. Cutsen är på.

Fazer skrev:
:rofl Fast då får de ha en egen hoj, för jag har ingen plats på min. Cutsen är på.

jag har inte heller plats :D

Kom igen nu kära bröder/systrar, alla åldrar såklart o lätt åkning i avkopplande mys-tempo.

#Olsson# skrev:
Kom igen nu kära bröder/systrar, alla åldrar såklart o lätt åkning i avkopplande mys-tempo.

Och så blir det fikastopp/vätskekontroller :öl (Obs! Det är cola i glaset)

Ja då är vi med största sannolikhet tre och i sämsta fall minst två. Eller hur Fazer? O om du kommer på din Falco så kommer jag på en Mille o då skulle man ju kunna göra detta till ett V-twin brum-brum-åk med duccar, prillor, VTR;er o TL;ar o sånt. Eller drömmer jag bara? :D

#Olsson# skrev:
Behöver komma in i flytet igen o vill cruisa lite men inte själv. Lite sköna slingriga vägar utan stress i gubb-tempo o med fikastopp o så. Vet inga bra vägar men det löser sig nog. Fint väder o 16 grader typ. Från kl 11, 12 typ o några timmar frammåt. Eller?

Någon/några?

40+ jag hänger på.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP