Gubbköra i Stockholm

Kan vi bli fler än 5? Släpp kudden ta en ordentlig frulle. And be there 12:00! :tummenupp

Va på väg dit men fick lite förhinder så jag kom försent. :huvet
Ska försöka komma i tid (om jag kan :rolleyes: ) när/om ni kör en repris.

///N

Det är då själva fan att man missar såna här trådar när man sitter inne o pluggar som en galning.
När blir nästa gubb o kärring runda? Jag vill köra med folk som inte kör i 200+ på 70 vägar, som bryter alla regler och som måste förlänga sin penis genom att köra fortast överallt. Är jag dömd att få åka själv?

Hej på er! Det va klart en rolig tur, i lagomt tempo. Och ang mazarinerna, så får vi väll ta med det själva nästa gång :)
Och då är frågan, var när blir det?

Bikerbitch skrev:
Det är då själva fan att man missar såna här trådar när man sitter inne o pluggar som en galning.
När blir nästa gubb o kärring runda? Jag vill köra med folk som inte kör i 200+ på 70 vägar, som bryter alla regler och som måste förlänga sin penis genom att köra fortast överallt. Är jag dömd att få åka själv?

Ja. Alternativt köra med gubbarna.

Bikerbitch skrev:
..Jag vill köra med folk som inte kör i 200+ på 70 vägar, som bryter alla regler och som måste förlänga sin penis genom att köra fortast överallt...

(For the record) Våra organ är inte bara längst. Utan även bland de grövsta i branchen.

Kom o kör. Du är varmt välkommen :D

Är det inte dags för en repris nu på söndag 9 maj

Är det inte dags för en repris nu på söndag 9 maj? :tummenupp Om vädret är med oss, så vill jag ut! Någon mer som är på? :squid

Fazer skrev:
Är det inte dags för en repris nu på söndag 9 maj? :tummenupp Om vädret är med oss, så vill jag ut! Någon mer som är på? :squid

Jag måste hålla igen på milen o spara till Gotland. Ställde på idag och kommer kanske inte kunna hålla mig. Om jag mot all förmodan spårar-ur och hänger på så blir det en liten liten kortis :D

:tummenupp Ok, jag är med men inte så långt tror jag. Dock gärna länge med mycket glass, kaffe o skitsnack mellan åken.

Shellmacken Täby eller?

#Olsson# skrev:
:tummenupp Ok, jag är med men inte så långt tror jag. Dock gärna länge med mycket glass, kaffe o skitsnack mellan åken.

Shellmacken Täby eller?

Ok! Kl. 12:00 vid macken, sen blir det glasstopp på vägen :D
Skönt att bara komma ut en sväng, tog en repa på slingerbulten ikväll. Bara som en genrep inför Gotland. :)

QUOTE=Fazer]Ok! Kl. 12:00 vid macken, sen blir det glasstopp på vägen :D
Skönt att bara komma ut en sväng, tog en repa på slingerbulten ikväll. Bara som en genrep inför Gotland. :)[/QUOTE]

:D jag hänger på ,kan vi skita i glassen och käka mazariner istället

OK, jag kommer i loofers, Coop-jeans och munkjacka. (fortfarande för fet för stället) Om ni skall anmärka, så töm ur er den värsta kritiken här, så har vi klarat av den biten. :D

Mazariner är mums.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...