Gubbköra i Stockholm

KawaChris skrev:
Jag hade gärna hängt med men 8.30 är alldeles för tidigt för mig, med tanke på att banan är 2 timmar bort.

/T. rötter

06:30, fåglarna kvitrar. Två kaffe o solen börjar värma fint runt 07:30. Solen i ryggen hela ditresan. Likadant på hemresan när den går ner. En finfin mystur o massa banköra. Häng med nu!

Bikerbitch skrev:
Det är då själva fan att man missar såna här trådar när man sitter inne o pluggar som en galning.
När blir nästa gubb o kärring runda? Jag vill köra med folk som inte kör i 200+ på 70 vägar, som bryter alla regler och som måste förlänga sin penis genom att köra fortast överallt. Är jag dömd att få åka själv?

Nej, om jag kör till tokholm någon gång så ska vi köra. :fakta

Gibbköra Stockholm

Köra idag, köra idag! Nån som hänger på? Det blir ingen gubbköra denna gång men vi är 2 på Millen så det blir inte riktigt det traditionella "AceN+blåSV-tempot" heller. Cale lägger upp en tråd nu så svara i den.

Är det inte dags

Är det inte dags att lyfta denna tråd? Var när kör vi?

rrkenta skrev:
40+ jag hänger på.

Är 36, men fyller 38 nästa år. Kvalar jag in?

#Olsson# skrev:
18-25 åriga tjejer är varmt välkommna också.

Överlåt det åt mig. Hur många bönpallar finns lediga?

------

Ps Bra idé att lyfta tråden. Jag trodde faktiskt att den va ny när jag läste igenom den, tills jag kom till sista inlägget. D.s

Håller med, lyft tråden....har inte kört mycket i sthlm området med hojen och är helt på om de blir en organiserad tur snart.....Min Old gixxer behöver ut och rastas lite :)

rrkenta skrev:
hallåååååååååååååååååååååå
har alla gubbs sålt sporthojen och skaffat prostatamoppe :confused:

Nä du! Den är kvar, inte gör man sig av med den. Fast det har inte blivit mycket åka av, 30 mil i år. Så nu är det dags, så var när?

Pjaa, efter rörmokarbesök hoppas jag hinna till Sigtuna för en glass/fika ikväll.
Inte särskilt hardcore, jag vet, men vaf-n det är ju en gubbtråd jag skriver i :hihi

Fazer skrev:
Nä du! Den är kvar, inte gör man sig av med den. Fast det har inte blivit mycket åka av, 30 mil i år. Så nu är det dags, så var när?

skall ev ut och åka på lördag med lillprutten han behöver öva,han
skall köra upp för tung mc med begränsning nästa vecka,så
tempot blir inte så högt men man får behålla körkortet om
farbror blå är ute och leker med pitolen :)

har precis vaxat upp gaykulörern och satt på nya däck på loket...så det kommer att gå långsamt....kvalificerar jag mig för lite "gubbåka"???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT