GSXR1100R ska krossa Von Vettet

Jag tror att

• Antal röstningar
    0
Mr K skrev:
Ska jag byta biljett med vettet kanske ..... det är en tanke .... muhahahahahahahahaha.

Lite fusk blir det. Du vet ju vilka bollhav som är mjuka ..... :)
Ja gör det så ska vi ha kul på hjul, äntligen en utmanare som inte bangar för att dyka i bollhavet.

GSXR1100R skrev:
Öppet brev till alla som satsade pengar på att Von Vettet skulle vinna denna duell.

Eftersom Von Vettet lämnar V.O så förlorar ni er insats, ta med kontanter till Knudan 10/6 och betala mig på plats, har ni frågor om detta så kontakta Von Vettet.
Har ni gjort upp om detta på förhand? Delar på stålarna va :mad:

:fatta! ska ni ha.

GSXR1100R skrev:
Ja gör det så ska vi ha kul på hjul, äntligen en utmanare som inte bangar för att dyka i bollhavet.
Ska kolla med kurvis om det är lämpligt ..... hade varit asballt att förnedr ..... köra med dig ...... :tummenupp

Mr K skrev:
Ska kolla med kurvis om det är lämpligt ..... hade varit asballt att förnedr ..... köra med dig ...... :tummenupp
Jag ska gatregga Missilen och blåsa av dig på rakan.

GSXR1100R skrev:
Langa upp kosingen nu annars :mad:
Jag har anmält er båda till Kriminalpolisen för uppgjorda matcher och illegal vadhållning och dig personligen för olaga hot. nationella insatsstyrkan kommer att göra en nattlig razzia hemma hos dig :mad: :D

Mr K skrev:
Våga inte fega ur Röd nu :fatta!
Tanken är att du skall komma 2:a bland kombatanterna i Röd... efter mig :arsele

Märkligt att alla som va tuffa i snacket och satte pengarna på Von Vettet nu inte ens skriver ett enda ord om detta :hihi

All bets off

GSXR1100R skrev:
Märkligt att alla som va tuffa i snacket och satte pengarna på Von Vettet nu inte ens skriver ett enda ord om detta :hihi
Låt oss säga så här...

1. Om jag sätter pengar på en häst på banan och denna inte kommer till start / stryks så går insatsen tillbaka till spelaren.
Här har vi då istället för hästar två åsnor ( :hihi ) som vill först till samma hötapp. Den ena åsnan kommer inte till start. Då får vi likställa detta med spelet på hästarna enl. ovan.

2. Kan inte påminna mig ett enda inlägg där GSXR1100R satt emot något bet eller "tagit" det. Fick för mig att Robz var bookie?

3. Dessutom tyckte jag det var värt tvåhundra bara att få se duellen. :yoparty
Det är inte värt en enda krona att se GSXR1100R strutta runt i depån på Knudan med ett hånflin i ansiktet på grund av vinst på WO. Skulle vilja likställa det med att skryta om att ha kört om Rossi när han stod i depån.
En kopp kaffe kan det däremot vara värt som ren tröst! :pannkyss

Over and out, nu drar jag till London. / Maverick_ou812

Maverick_ou812 skrev:
Låt oss säga så här...

1. Om jag sätter pengar på en häst på banan och denna inte kommer till start / stryks så går insatsen tillbaka till spelaren.
Här har vi då istället för hästar två åsnor ( :hihi ) som vill först till samma hötapp. Den ena åsnan kommer inte till start. Då får vi likställa detta med spelet på hästarna enl. ovan.

2. Kan inte påminna mig ett enda inlägg där GSXR1100R satt emot något bet eller "tagit" det. Fick för mig att Robz var bookie?

3. Dessutom tyckte jag det var värt tvåhundra bara att få se duellen. :yoparty
Det är inte värt en enda krona att se GSXR1100R strutta runt i depån på Knudan med ett hånflin i ansiktet på grund av vinst på WO. Skulle vilja likställa det med att skryta om att ha kört om Rossi när han stod i depån.
En kopp kaffe kan det däremot vara värt som ren tröst! :pannkyss

Over and out, nu drar jag till London. / Maverick_ou812
Varför gnäller ni inte på VV istället, det är han som bangar ur och inte jag.

GSXR1100R skrev:
Varför gnäller ni inte på VV istället, det är han som bangar ur och inte jag.
Vad fan har Väg Verket med detta och göra!!!
Alla fattar väl att det är Mickes fel och inte Mickes. Spöstraff på Micke utföres av Micke och om det är någon som ska betala så tycker jag Micke ska kräva pengar av Micke eller så kanske Micke får smaka på Mickes vrede.

Mr K skrev:
Vad fan har Väg Verket med detta och göra!!!
Alla fattar väl att det är Mickes fel och inte Mickes. Spöstraff på Micke utföres av Micke och om det är någon som ska betala så tycker jag Micke ska kräva pengar av Micke eller så kanske Micke får smaka på Mickes vrede.
Det va inte Micke som började, det va faktiskt Micke som bangade och sen ville inte Micke betala och då blev Micke sur, det är tre Mickar inblandade i denna Mickliga tråd.

GSXR1100R skrev:
Det va inte Micke som började, det va faktiskt Micke som bangade och sen ville inte Micke betala och då blev Micke sur, det är tre Mickar inblandade i denna Mickliga tråd.
Så för att sammanfatta ...... det är Mickes fel att Micke är arg på Micke. Men om Micke ber Micke att fara och flyga så kanske Micke lugnar sig lite och Micke kan sluta gnälla på Micke och Micke. Annars så tar jag Micke i öronen och ber Micke be om ursäkt till Micke och Micke, även om det inte är Mickes fel utan han bara har hetsat alltihopa. Nu tycker jag att Micke, Micke & Micke tar och gräver ner stridsyxan och löser detta som riktiga män. Bastubad till Micke och Micke inte pallar längre och Micke kan utses som vinnare.

/Mr (mic)K(e)

Märkligt nog så fick FF ännu en röst idag trots att han inte ens ska köra, är det bara jag som tycker att FF är en fjolla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT