GSXR1100R
The older i get the faster i was
MoahahahahahaTalpai skrev:Jag har då aldrig sett VV köra 08 på knudan,inte ens sett honom köra där.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MoahahahahahaTalpai skrev:Jag har då aldrig sett VV köra 08 på knudan,inte ens sett honom köra där.![]()
GSXR1100R skrev:Moahahahahaha![]()
you go girlVon Vettet skrev:Det som e citerat är noterat. Talpai..FYI det var på bike-events.men eftersom jag möter denna ybermensch så ska jag givetvis vara ytterst ödmjuk och hoppas jag komer runt på 1.15![]()
Gsx1100 är ju klart uttalad favorit, och det med all rätt.Han är ju en fullblodsracer med erfarenhet av RR. Så han ska ju självklart pulverisera en bling-bling förare från gatan. Något annart är ju inte aktuellt. Så ödmjuk som jag alltid är så kommer jag att ansluta för att lära och se....![]()
Men citatet ovan är som sagt noterat!!!![]()
Lite kycklingvarning på FF, att låtsas vara ödmjuk klär inte dig.Von Vettet skrev:Det som e citerat är noterat. Talpai..FYI det var på bike-events.men eftersom jag möter denna ybermensch så ska jag givetvis vara ytterst ödmjuk och hoppas jag komer runt på 1.15![]()
Gsx1100 är ju klart uttalad favorit, och det med all rätt.Han är ju en fullblodsracer med erfarenhet av RR. Så han ska ju självklart pulverisera en bling-bling förare från gatan. Något annart är ju inte aktuellt. Så ödmjuk som jag alltid är så kommer jag att ansluta för att lära och se....![]()
Men citatet ovan är som sagt noterat!!!![]()
Om du vill skänka 200:- till mig så är det ok, det kommer säkert att regna och då är pengarna mina.Maverick_ou812 skrev:Jag vet något som kommer att ställa denna duellen i heeeeelt ny dager....
Tror jag ökar min insats på Von Vettet till 200 spänn nu.![]()
Att jag sen kör en veteranhoj som gått 13000 mil samt väger +65 kg mer än din och har en ram med gångjärn på mitten spelar väl ingen roll, frågan är vad resten i gul grupp tycker om detta, man får bara köra om på utsidan så det är bäst att folk håller innerspår så att banan blir fri.Von Vettet skrev:maverick: som du gör.tänk på att du spelar dina pengar på en totalt novis amatör, och på andra sidan står ett fullblods RR proffs och håvar in. Tänk om innan du förlorar dina pengar![]()
Skiter i pengarna! Det är värt 200 spänn att se duellen!Von Vettet skrev:maverick: som du gör.tänk på att du spelar dina pengar på en totalt novis amatör, och på andra sidan står ett fullblods RR proffs och håvar in. Tänk om innan du förlorar dina pengar![]()
Bara för att du aldrig kommer att göra detMaverick_ou812 skrev:Skiter i pengarna! Det är värt 200 spänn att se duellen!
Men jag hoppas ändå att du spöar skiten ur GSXR1100R. Just for fun!
Nej det vet både du och jag så den duellen får dom aldrig se!GSXR1100R skrev:Bara för att du aldrig kommer att göra det![]()
Jag hoppas på att Von Vettet piskar mig .... på rumpen .....GSXR1100R skrev:Bara för att du aldrig kommer att göra det![]()
Mr K skrev:Jag hoppas på att Von Vettet piskar mig .... på rumpen .....
GSXR1100R skrev:Att jag sen kör en veteranhoj som gått 13000 mil samt väger +65 kg mer än din och har en ram med gångjärn på mitten spelar väl ingen roll, frågan är vad resten i gul grupp tycker om detta, man får bara köra om på utsidan så det är bäst att folk håller innerspår så att banan blir fri.
Jag kommer att tokdreva så att min järnhäst gör 300 blås, jag kommer att komma längst ut i sandfållan av alla.Von Vettet skrev:Att jag sen väger 45 kg mer än dig kan väl kompensera din järnhäst.Dessutom så borde väl din rutin fälla avgörande. Jag får förlita mig till mitt alias och dåliga omdömme och stänga där du kan vara snabbare för att sen dra max ut på rakan så jag får ett litet-litet försprång och bromsa seeeent. Men du är ju allsmäktig..så jag förväntar mig att du kommer som en missil!!! Däremot kommer jag inte att hålla innerspår...![]()
Må den tokigaste föraren vinna![]()
GSXR1100R skrev:Jag kommer att tokdreva så att min järnhäst gör 300 blås, jag kommer att komma längst ut i sandfållan av alla.
Hmmm väger du 122 kg![]()
Se bara till att kolla i backspeglarna och hålla innerspår så ska det nog gå bra när jag varvar digVon Vettet skrev:En riktig karl väger tresiffrigt...trodde du visste det. hur som helst så kommer det att bli en trevlig duell......ser personligen fram emot denna dag....
veni/vidi/vici![]()
hade gärna varit till bemötande,men jag har inga speglar.jag skiter i allt bakom mig...jag är väganarkist...trodde du visste detGSXR1100R skrev:Se bara till att kolla i backspeglarna och hålla innerspår så ska det nog gå bra när jag varvar dig![]()
Kurvis är nervös nu och vill ha oss två i en separat grupp![]()
Du skrämmer migVon Vettet skrev:hade gärna varit till bemötande,men jag har inga speglar.jag skiter i allt bakom mig...jag är väganarkist...trodde du visste det![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |