Von Vettet
Ny medlem
Det samma säger min pojkvän.....GSXR1100R skrev:Du skrämmer mig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det samma säger min pojkvän.....GSXR1100R skrev:Du skrämmer mig![]()
Lassie B är numera en stadgad familjefar som puttrar runt med sin TRX Traktor i måttlig fart, han kommer att vinka om oss dirreckt.Robz skrev:*Trådlyft*
Insåg just att Lasse B kör i er grupp... därmed är en ny Kung i gul utsedd av mig....(Han har dock inte gazzat på 2 år så ni kanske har en chans trots allt
)
Ni måste hinna ifatt först......GSXR1100R skrev:Lassie B är numera en stadgad familjefar som puttrar runt med sin TRX Traktor i måttlig fart, han kommer att vinka om oss dirreckt.
Pänngarna i bankken juh, såmm att tjåla godiz från glin å sånt.Robz skrev:Ni måste hinna ifatt först......
En å femmtti på Korvätaren! Snart har jag till 2 kaffe o en fralla + ett bakdäck av Viffer-Mavve i vinst.![]()
Bakdäck? Var fan köper du så billiga bakdäck?Robz skrev:Ni måste hinna ifatt först......
En å femmtti på Korvätaren! Snart har jag till 2 kaffe o en fralla + ett bakdäck av Viffer-Mavve i vinst.![]()
Alex utsledna däck kan man nog pruta till 200Maverick_ou812 skrev:Bakdäck? Var fan köper du så billiga bakdäck?![]()
200 pistoleros är satsat på VV. Vet att han varit på Knudan hela dan idag och bara memorerat spår. Han ville inte ens köra på SRW då "det förstör rytmen".![]()
Först V-Gurra och nu Fån Fettet... vilka fegisarRobz skrev:Alex utsledna däck kan man nog pruta till 200![]()
Glöm det - jag bjuder på en kopp istället!
Snackade med VV idag - han kommer inte ha hoj till Knudan - den nuvarande blev såld i rättan tid för att slippa stå till svars för 1.08...![]()
Om en laptimer visat detta på hans hoj - kan det MÖJLIGEN vara så att tidigare varv av en banräv legat kvar![]()
Sorry VV - tror dig inte förrän jag sett det![]()
nästan så att jag skulle lånat ut min hoj till han .... you break you buy ......Robz skrev:Alex utsledna däck kan man nog pruta till 200![]()
Glöm det - jag bjuder på en kopp istället!
Snackade med VV idag - han kommer inte ha hoj till Knudan - den nuvarande blev såld i rättan tid för att slippa stå till svars för 1.08...![]()
Om en laptimer visat detta på hans hoj - kan det MÖJLIGEN vara så att tidigare varv av en banräv legat kvar![]()
Sorry VV - tror dig inte förrän jag sett det![]()
Tack Johan,men jag till skillnad från min guru på området RR d.v.s GSX....Mr K skrev:nästan så att jag skulle lånat ut min hoj till han .... you break you buy ......
Du är en pussyVon Vettet skrev:Tack Johan,men jag till skillnad från min guru på området RR d.v.s GSX....
så har jag absolut ingenting att bevisa.jag är ju i vissas ögon en tokig jävel som framför mina hojar snabbt och tokigtoch i andras ögon är jag endast en bling-blingare......i vilket fall.....så kunde jag inte bry mig mindre. Jag har inte behov av att hävda mig och mitt sätt att köra inför någon...till skillnad från....**cencur**
Det går fler tåg, när "the beast har anlänt preppad och klar....jadå.......byter jag![]()
![]()
någon som vill köpa biljetten till knudan....budgivning börjar på 650 kr![]()
Men vaffan... Har du redan sålt HondanVon Vettet skrev:Det går fler tåg, när "the beast har anlänt preppad och klar....jadå.......byter jag![]()
![]()
Von Vettet skrev:någon som vill köpa biljetten till knudan....budgivning börjar på 650 kr![]()
Byta till min grupp fegis ..... muahahahahahahahaGSXR1100R skrev:Nu när Von Vettet bangar ur och säljer både sin Honda & sin plats till Knudan så har vi säkert en ny utmanare på gång, vem vågar duellera mot ett 245 kilos blylok med en gammal tjock gubbe i sadeln.
![]()
Lite sent nu va, den är ju precis som du full sen länge, dessutom ska ju Lunkan & jag dela på passen.Mr K skrev:Byta till min grupp fegis ..... muahahahahahahaha
Ska jag byta biljett med vettet kanske ..... det är en tanke .... muhahahahahahahahaha.GSXR1100R skrev:Lite sent nu va, den är ju precis som du full sen länge, dessutom ska ju Lunkan & jag dela på passen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |