GSXR1100R ska krossa Von Vettet

Jag tror att

• Antal röstningar
    0
*Trådlyft*
Insåg just att Lasse B kör i er grupp... därmed är en ny Kung i gul utsedd av mig.... :7peta (Han har dock inte gazzat på 2 år så ni kanske har en chans trots allt :hihi )

Robz skrev:
*Trådlyft*
Insåg just att Lasse B kör i er grupp... därmed är en ny Kung i gul utsedd av mig.... :7peta (Han har dock inte gazzat på 2 år så ni kanske har en chans trots allt :hihi )
Lassie B är numera en stadgad familjefar som puttrar runt med sin TRX Traktor i måttlig fart, han kommer att vinka om oss dirreckt.

GSXR1100R skrev:
Lassie B är numera en stadgad familjefar som puttrar runt med sin TRX Traktor i måttlig fart, han kommer att vinka om oss dirreckt.
Ni måste hinna ifatt först......
En å femmtti på Korvätaren! Snart har jag till 2 kaffe o en fralla + ett bakdäck av Viffer-Mavve i vinst. :banana

Robz skrev:
En å femmtti på Korvätaren! Snart har jag till 2 kaffe o en fralla + ett bakdäck av Viffer-Mavve i vinst. :banana
Pänngarna i bankken juh, såmm att tjåla godiz från glin å sånt.

Robz skrev:
Bakdäck? Var fan köper du så billiga bakdäck? :va

200 pistoleros är satsat på VV. Vet att han varit på Knudan hela dan idag och bara memorerat spår. Han ville inte ens köra på SRW då "det förstör rytmen". :lol

Maverick_ou812 skrev:
Bakdäck? Var fan köper du så billiga bakdäck? :va
200 pistoleros är satsat på VV. Vet att han varit på Knudan hela dan idag och bara memorerat spår. Han ville inte ens köra på SRW då "det förstör rytmen". :lol
Alex utsledna däck kan man nog pruta till 200 :D
Glöm det - jag bjuder på en kopp istället!

Snackade med VV idag - han kommer inte ha hoj till Knudan - den nuvarande blev såld i rättan tid för att slippa stå till svars för 1.08... :hihi
Om en laptimer visat detta på hans hoj - kan det MÖJLIGEN vara så att tidigare varv av en banräv legat kvar :confused:
Sorry VV - tror dig inte förrän jag sett det :pannkyss

Robz skrev:

Snackade med VV idag - han kommer inte ha hoj till Knudan - den nuvarande blev såld i rättan tid för att slippa stå till svars för 1.08... :hihi
Om en laptimer visat detta på hans hoj - kan det MÖJLIGEN vara så att tidigare varv av en banräv legat kvar :confused:
Först V-Gurra och nu Fån Fettet... vilka fegisar :mad:

Robz skrev:

nästan så att jag skulle lånat ut min hoj till han .... you break you buy ......

Mr K skrev:
nästan så att jag skulle lånat ut min hoj till han .... you break you buy ......
Tack Johan,men jag till skillnad från min guru på området RR d.v.s GSX....
så har jag absolut ingenting att bevisa.jag är ju i vissas ögon en tokig jävel som framför mina hojar snabbt och tokigt :D och i andras ögon är jag endast en bling-blingare......i vilket fall.....så kunde jag inte bry mig mindre. Jag har inte behov av att hävda mig och mitt sätt att köra inför någon...till skillnad från....**cencur**

Det går fler tåg, när "the beast har anlänt preppad och klar....jadå.......byter jag :rofl :rofl

någon som vill köpa biljetten till knudan....budgivning börjar på 650 kr :yoparty

Von Vettet skrev:
Tack Johan,men jag till skillnad från min guru på området RR d.v.s GSX....
så har jag absolut ingenting att bevisa.jag är ju i vissas ögon en tokig jävel som framför mina hojar snabbt och tokigt :D och i andras ögon är jag endast en bling-blingare......i vilket fall.....så kunde jag inte bry mig mindre. Jag har inte behov av att hävda mig och mitt sätt att köra inför någon...till skillnad från....**cencur**

Det går fler tåg, när "the beast har anlänt preppad och klar....jadå.......byter jag :rofl :rofl

någon som vill köpa biljetten till knudan....budgivning börjar på 650 kr :yoparty
Du är en pussy :arsele

Von Vettet skrev:
Men vaffan... Har du redan sålt Hondan :lol

Öppet brev till alla som satsade pengar på att Von Vettet skulle vinna denna duell.

Eftersom Von Vettet lämnar V.O så förlorar ni er insats, ta med kontanter till Knudan 10/6 och betala mig på plats, har ni frågor om detta så kontakta Von Vettet.

Von Vettet skrev:

är det biljett till gul grupp eller>??

edit: nu när jag läst tråden så insåg jag att det måste va gul grupp... e den såld än von fettet?

Last edited:
Nu när Von Vettet bangar ur och säljer både sin Honda & sin plats till Knudan så har vi säkert en ny utmanare på gång, vem vågar duellera mot ett 245 kilos blylok med en gammal tjock gubbe i sadeln.

:D

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    91.2 KB · Visningar: 59
GSXR1100R skrev:
Nu när Von Vettet bangar ur och säljer både sin Honda & sin plats till Knudan så har vi säkert en ny utmanare på gång, vem vågar duellera mot ett 245 kilos blylok med en gammal tjock gubbe i sadeln.

:D
Byta till min grupp fegis ..... muahahahahahahaha

Mr K skrev:
Byta till min grupp fegis ..... muahahahahahahaha
Lite sent nu va, den är ju precis som du full sen länge, dessutom ska ju Lunkan & jag dela på passen.

GSXR1100R skrev:
Lite sent nu va, den är ju precis som du full sen länge, dessutom ska ju Lunkan & jag dela på passen.
Ska jag byta biljett med vettet kanske ..... det är en tanke .... muhahahahahahahahaha.

Lite fusk blir det. Du vet ju vilka bollhav som är mjuka ..... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT