GSXR1100 vs ZX7R

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Tjena!

Funderar på att sälja ZX7R:en och köpa mig en GSXR1100 -90. Hur mycket sämre är Gixxern när det svänger?

jag tror H4 köper en gixxer 1100 nu, tänk att stackarn har fått vänta på svar i två år innan han slår till.

H4 kööööööööööööööp en 1100 nu,,, ehum öhh oj förlåt var det 2 år sedan du undra ööhhh sorry:huvet

jag tror H4 köper en gixxer 1100 nu, tänk att stackarn har fått vänta på svar i två år innan han slår till.

H4 kööööööööööööööp en 1100 nu,,, ehum öhh oj förlåt var det 2 år sedan du undra ööhhh sorry:huvet

Nej, tramsa inte nu. Han skulle ju behålla sin ZX7a. :fatta!

Uppdatera oss. Vilka hojar har du nu då?

Köpte en kraschad GSXR 1000 K3, ex banhoj som jag skulle fixa så fint. Sålde den till en kompis för att jag blev av med den finansiella biten. Nu har det blivit en CBR 1000 -2010 ABS, blev faktiskt anställd idag på volvo lastvagnar så jag passade på direkt. Bor hemma, får passa på att leka av mig innan tjejen börjar tjata på mig att flytta ut :rolleyes:

Ok, men erkänn at du saknar sjuan...;)

Ok, men erkänn at du saknar sjuan...;)

Den är varken snabbare eller bättre än GSXR 750, YZF 750R eller CBR 900 från samma tid, inte världens snabbaste hoj men mer än nog. Men fan vad snygg.... och billig i försäkring.

ZX7RR hade varit något.... och ja, jag kollar titt som tätt annonser på gamla sjuorna :gnissla

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär