Kneedrag
Guest
kan vi inte bara spamma mailkontot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Killen är ju seriös... han bor faktiskt i spanien och vill köra affären så smidig som möjlig skriver han ju...
Fick svar igår, skrev lite bara för skoj.
Hello,
Sorry for not contact you earlier but i was very busy in the last days.
The advert is correct and still available .I'm a private seller.
The price for this moto is 31.000 SEK.
It is in excellent condition, no accidents, no scratch, is not under leasing or bank liabilities and the documents are all-right.The moto has 6.000 Km.
I keeped it in garage.
Mechanically the moto is in very good condition, is NEW.
I tell you sincerely that in this moment i don't know a problem that this moto can have and i give you my word that i never forced it.
The price is a little under value because i have recently moved to Spain where I live now and the moto is here with me.
You can't find any other similar moto in internet with this quality and at this price.
If the moto still interest you please send me a email so i can give more information and how the process of buing/export works as simple as possible.
Thanks!!
Jag fick exakt samma svar. Jag som trodde att det var exklusivt för mig![]()
kan vi inte bara spamma mailkontot?
Jag fick okså samma mail men jag klura till frågan jag svara till han, se vad man får till svar![]()
hoppas jag inte förstör ert roliga när jag abuse-anmälde annonsen.
hoppas jag inte förstör ert roliga när jag abuse-anmälde annonsen.
varför kan inte folk lära sig hur blocket fungerar. Denna tråden blir helt meningslös utan annons. Förstå att blocket.se tar bort annonser. Tar man däremot en printscreen så finns den förevigad för all framtid. Det gäller såklart inte bara denna tråd utan 90% av alla andra trådar där det hänvisas till blocket och andra annonssidor...
Inte min mening att vara en surgubbe utan vill vara upplysande!Kanske kan bli en förbättring?
Jag hyrde ett plan o stack ner till spanien, fick pruta ner den till 29500:- eftersom jag hade cash i handen. Så nu åker man finhoj! Jepp...
därför han bortförklarar sig såhär?
Hello,
The Bike is in possession of the company because i am working and i don't have time to sell it .For tis reason i want to use their services.
If you accept the conditions and everything is clear send me your details.
Thanks,
försöker han lura mig?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |