Gsxr 07 på blocket.

Det verkar ju vara ett sånt där tillfälle som helt enkelt är för bra för att vara sant... Definitivt nåt skumt... Inte överraskande att det ej står något telefonnummer... Har ingen koll på prisbilden på dessa hojar, med "normalt" pris borde väl vara 2-3 ggr högre?

vi ska se om han svarar, vi åker och kollar på den då. är den stulen är det kört för grabben.

kontenta

Låter det för bra för att vara sant så är det nästan alltid det!!!!

Drar en vild gissning på att den inte står i sverige MEN att den fraktas hem till dig mot att du sätter in ett förskott på 5000:- :rolleyes:
Eller "jag är desperat på grund av blablablabla..., sätt in en handpenning på 10 000 på mitt konto så kan du hämta den nästa vecka"
Sen när 10 pers satt in 10 000 så hör man inte av han någon mera.

Det var ju några sådanna bedrägerier i våras.

Eller "jag är desperat på grund av blablablabla..., sätt in en handpenning på 10 000 på mitt konto så kan du hämta den nästa vecka"
Sen när 10 pers satt in 10 000 så hör man inte av han någon mera.

Det var ju några sådanna bedrägerier i våras.

Precis min tanke, hoppas ingen går på det, jag brukar ha för vana att skicka det till blocket när man dyker på skumma annonser.
Förra veckan när jag satt med morgonkaffet o surfade hittade jag en där man sålde en tjänst, kommer inte ihåg den ordagrant men något sånt här:
Juridisk hjälp och problemlösning
För dig som inte behöver en advokat. + mer text
På bilden till annonsen visas ett bord där det ligger en hög med räkningar/fakturor, Lagboken och en 20 cm lång dolk. :tummenupp
Annonsen togs bort ganska omgående.
/Per

Last edited:
Ska bli intressant och se om personen bakom annonsen svarar.
Troligen en handpenning önskas för att sedan ge lång näsa till eventuell lurad köpare.

Fotot ser ju inte ut att vara taget i sverige pga. bakgrunden i bilden...
Sedan Hägersten med postnummer 67654.
Varför är den omlackad? den ska vara svart/mattsvart.

Killen fyller år..., men varför då inte nå telenummer?

Drar en vild gissning på att den inte står i sverige MEN att den fraktas hem till dig mot att du sätter in ett förskott på 5000:- :rolleyes:

Fast då är ju risken att många sätter in handpenning och ingen får köpa den. Jag mailar honom att jag sätter in hela beloppet på motorcykeln, då vet jag att motorcykeln är endast min oavsett hur många andra som sätter in handpenning, vad tror ni om det?

Fast då är ju risken att många sätter in handpenning och ingen får köpa den. Jag mailar honom att jag sätter in hela beloppet på motorcykeln, då vet jag att motorcykeln är endast min oavsett hur många andra som sätter in handpenning, vad tror ni om det?

Låter helt klart mycket förståndigt :rolleyes:

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back