Gsxr 07 på blocket.

Har det hänt nåt kul i tråden sedan senast?
Något svar från de som skickat eller så?

Det är nästan årets blocket på den här... :yoparty

Har det hänt nåt kul i tråden sedan senast?
Något svar från de som skickat eller så?

Det är nästan årets blocket på den här... :yoparty

inget svar på mitt mail iallafall. Frågan är om man ska skriva på engelska då han verkar vara lite..outbildad på svenska. Kanske man har bättre tur då. Jag testar :)

Ingen ide att göra ta sig ann besväret för att få komma och kolla på den... Ingen säljer en sån hoj för 31k när man i så fall kan sälja den för 41 eller varför inte 51,000 och få bort den lika fort.. Skulle till och med gå fortare att få iväg den för 51 än för 31 då folk skulle ta det mer säriöst om vi nu säger att han är desperat...

Scenario:
En uttråkad pojke på SH lägger in ett flaimbate på Blocket. Samme pojke sitter nu och följer inläggen i denna tråden, inkl detta.

De e sant! Ja va o hämtan igår o slanga E4:an mellan sthlm o norrpan utan att slå av. Fatta va blöt ja blev i regnet :yoparty

hade jag vart grymt jävla full och uttråkad en sen lördagskväll skulle jag kanske tänkas göra något liknande bara för att få mitt hatobjekt för kvällen nerringd dagen efter när fanstyget ligger bakis och våndas :tungan, Men nu har ju bluffmakarn i fråga inte ens lagt ut nummer. Nädu Alfonso, gör om gör rätt!:tummenupp

De e sant! Ja va o hämtan igår o slanga E4:an mellan sthlm o norrpan utan att slå av. Fatta va blöt ja blev i regnet :yoparty

fan va grymt:yoparty:rolleyes:

sa du inte till killen att ta bort annonsen nu när du kirrat den:rolleyes:

Du länkar till samma annons som hela tiden..... är du full eller har du luktat på några skojiga svampar kanske? :rolleyes:

vadå helatiden :va förstagången jag länkade i denna tråden :D

Inga konstigt mummsigt goda svampar som man blir konstig av idag :tuttar

Skulle ju vara kul o personen bakom detta kunde svara på nått mail så man vet vad de hela handlar om.

Jag fick svar! Någon annan som också fått det?

Hello,

Sorry for not contact you earlier but i was very busy in the last days.
The advert is correct and still available .I'm a private seller.
The price for this moto is 31.000 SEK.
It is in excellent condition, no accidents, no scratch, is not under leasing or bank liabilities and the documents are all-right.The moto has 6.000 Km.
I keeped it in garage.
Mechanically the moto is in very good condition, is NEW.
I tell you sincerely that in this moment i don't know a problem that this moto can have and i give you my word that i never forced it.
The price is a little under value because i have recently moved to Spain where I live now and the moto is here with me.
You can't find any other similar moto in internet with this quality and at this price.
If the moto still interest you please send me a email so i can give more information and how the process of buing/export works as simple as possible.

Thanks!!

...det är ju mygel 100%:brinnerup

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma