gsx-r 750 k5

jimmy78

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
R1
Funderar på att bygga om min till fighter nu i vinter. Någon som har en bild på en Suzuki gsx-r 750 k4-k5 Streetfighter??

Är inte säker om det är exakt k5:an men en nyare gixxer i alla fall

DSCN0700-1.jpg

Varför?
Svårt att få det snyggt med den rejäla kylaren. Är ju hur snygg som helst original. Och är det en blå/vit 05:a så är det ju dessutom nästan helgerån att riva ner den om det nu inte har skyndats redan :rolleyes: på sas?

/U

Bygg för fan, går alltid att bygga tillbaks. Själv ska jag börja bygga på en K3:a nu under vintern

Bygg för fan, går alltid att bygga tillbaks. Själv ska jag börja bygga på en K3:a nu under vintern

rent tekniskt sett så går det inte att bygga tillbaka.... om man inte är en kärring :D

klart grabben skall totalkapa i en k5:a

hmmm.. har ett designförslag då det börjar bli så jävla uttjatat med att snygga upp gamla hojar.. tjacka kåpor till en 87:as 750 istället.. bygg retro fast med en jävla skjussa i .. förstå vad blöjjknuttarna med sina nya dyra 08:or skulle gråta blod..:yoparty

rent tekniskt sett så går det inte att bygga tillbaka.... om man inte är en kärring :D

klart grabben skall totalkapa i en k5:a

hmmm.. har ett designförslag då det börjar bli så jävla uttjatat med att snygga upp gamla hojar.. tjacka kåpor till en 87:as 750 istället.. bygg retro fast med en jävla skjussa i .. förstå vad blöjjknuttarna med sina nya dyra 08:or skulle gråta blod..:yoparty

haha det vore nåt, men jag tror jag hoppar det för nästa vår/sommar men kanske nästa:tungan

*/ ?>
Back