Gsx-r 600 -06

Bingo skrev:
Nästan ingen skillnad mot 04-05. Två hk mer och samma vrid. Synd att det inte blev mer när de ändå byggde en ny motor.
Jag vet iof inte hur pass väl dessa siffror stämmer, lite skumt att det inte finns siffror på de officiela Suzuki sidorna men på den lilla svenska importörens...

semper skrev:
posör! :mad:

edit: iofs, fint att du sett ljuset i tunneln

suzuki suzuki suzuki !
Men vafan, finns ju en blåvit på varje gathörn!

/N
 
filmerna för nerladdning...
http://www.suzuki-motorcycles.ch/de/products/models/videos/

750 är ju en så komplett hoj att man inte behöver mer cc.
Fan om man skulle sälja R1an och köpa en gixxer igen,
av de 11 hojar jag haft har 5st varit gsxr750 och en 1100.(-85, -89rr, -97, -98, -00,,,, 1100 -91)

lottovinst och jag skulle tveklöst bygga upp en 750 till fullt(tidigare) WSBK-reglemente.
 
Har dom gjort om växelföraren helt på 750'n?
Såg lite konstigt ut när den där "växelförarpinnlänkagegrejen" stack 40cm rakt upp :)
Gillade inte fronten riktigt heller men annars var den het! :tummenupp
 
R2 skrev:
filmerna för nerladdning...
http://www.suzuki-motorcycles.ch/de/products/models/videos/

750 är ju en så komplett hoj att man inte behöver mer cc.
Fan om man skulle sälja R1an och köpa en gixxer igen,
av de 11 hojar jag haft har 5st varit gsxr750 och en 1100.(-85, -89rr, -97, -98, -00,,,, 1100 -91)

lottovinst och jag skulle tveklöst bygga upp en 750 till fullt(tidigare) WSBK-reglemente.
Mähähä, låter det så nu :lol
 
hållundan skrev:
Okejrå. Kanske är Bajktrollhättan som är påhittiga och överjävligt snabba?
Nej, hittar på gör de inte, fick samma priser idag från DinMC.

R600 ska komma i slutet februari och R750 finns det inget datum på ännu.
R2 skrev:
750 är ju en så komplett hoj att man inte behöver mer cc.
Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.
R600 väger 161, R750 163 och R1000 166.
Skulle nog välja en R600 eller en R1000.
 
sandstream skrev:
Nej, hittar på gör de inte, fick samma priser idag från DinMC.

R600 ska komma i slutet februari och R750 finns det inget datum på ännu.
Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.
R600 väger 161, R750 163 och R1000 166.
Skulle nog välja en R600 eller en R1000.
600 och 750 har en helt ny motorlayout ju
 
sandstream skrev:
Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.
R600 väger 161, R750 163 och R1000 166.
Skulle nog välja en R600 eller en R1000.
Det är skillnad på skillnaderna i specarna och skillnaderna på riktigt.
 
Hade varit klart roligare och intressantare om Kawa och Yamaha kom tillbaka till 750-världen.
Funderar på vad tex nya R6an med 750 spis hade kunnat leverera.

Blir förhoppningsvis en kul spinoff när GP går ner i kubik.
 
Bingo skrev:
Det är skillnad på skillnaderna i specarna och skillnaderna på riktigt.
Jo, visst är det så, men nu förtiden är det mest motorstorleken som skiljer dem åt och därmed det som rör sig inuti motorn.
När jag började köra hoj för 10 år sedan var det en jäkla skillnad storleks- och viktmässigt på en 600 och en 1100.
 
Xander192 skrev:
Jo.. jag håller med dig. dom var riktigt fula jämnfört med tidigare gsxr modellerna

Håller oxå med :tungan
Särskilt röven har blivigt ful, med dom där integrerade blinkersarna, mkt snyggare förut! :tummenupp
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top