Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okejrå. Kanske är Bajktrollhättan som är påhittiga och överjävligt snabba?sandstream skrev:Det är KGK som är slöa![]()
![]()
Jag vet iof inte hur pass väl dessa siffror stämmer, lite skumt att det inte finns siffror på de officiela Suzuki sidorna men på den lilla svenska importörens...Bingo skrev:Nästan ingen skillnad mot 04-05. Två hk mer och samma vrid. Synd att det inte blev mer när de ändå byggde en ny motor.
Men vafan, finns ju en blåvit på varje gathörn!semper skrev:posör!
edit: iofs, fint att du sett ljuset i tunneln
suzuki suzuki suzuki !
Wagge skrev:http://video.google.com/videoplay?docid=-653180729659276021&q=gsxr
Vet inte om den vart uppe innan...? Håll tillgodo iaf!![]()
Mähähä, låter det så nuR2 skrev:filmerna för nerladdning...
http://www.suzuki-motorcycles.ch/de/products/models/videos/
750 är ju en så komplett hoj att man inte behöver mer cc.
Fan om man skulle sälja R1an och köpa en gixxer igen,
av de 11 hojar jag haft har 5st varit gsxr750 och en 1100.(-85, -89rr, -97, -98, -00,,,, 1100 -91)
lottovinst och jag skulle tveklöst bygga upp en 750 till fullt(tidigare) WSBK-reglemente.
Nej, hittar på gör de inte, fick samma priser idag från DinMC.hållundan skrev:Okejrå. Kanske är Bajktrollhättan som är påhittiga och överjävligt snabba?
Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.R2 skrev:750 är ju en så komplett hoj att man inte behöver mer cc.
Bingo skrev:Nästan ingen skillnad mot 04-05. Två hk mer och samma vrid. Synd att det inte blev mer när de ändå byggde en ny motor.
600 och 750 har en helt ny motorlayout jusandstream skrev:Nej, hittar på gör de inte, fick samma priser idag från DinMC.
R600 ska komma i slutet februari och R750 finns det inget datum på ännu.
Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.
R600 väger 161, R750 163 och R1000 166.
Skulle nog välja en R600 eller en R1000.
Det är skillnad på skillnaderna i specarna och skillnaderna på riktigt.sandstream skrev:Jag gjorde en tråd om de ytterst små skillnaderna mellan R600, R750 och R1000 av 2006 års modell och det är bara millimetrar som skiljer i storlek.
R600 väger 161, R750 163 och R1000 166.
Skulle nog välja en R600 eller en R1000.
Jo, visst är det så, men nu förtiden är det mest motorstorleken som skiljer dem åt och därmed det som rör sig inuti motorn.Bingo skrev:Det är skillnad på skillnaderna i specarna och skillnaderna på riktigt.
Ja det undrar jag med*DanTheMan* skrev:Vad toppar nya r6:an...nån som vet??
Den kommer kosta 107000 på Bikestop ,man blir ju lite sugen!!!
Xander192 skrev:Jo.. jag håller med dig. dom var riktigt fula jämnfört med tidigare gsxr modellerna
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |