zxturbo
Guest
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

Roger_SWE skrev:Jag tycker att 90 graders v-twinnar brukar låta bäst.
Om man byter ut kopplings skrammel mot en vinande kamdrivning, så blir det kalas![]()

zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

xyx skrev:Buell varvar typ 3000 varv och har en motor som ensam väger 200kg![]()
Tyvärr, måste jag säga.
Tycker åtminstone de kunde slänga in motorn från HD Street-Rod.

zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

-PLM- skrev:Nja... det där är mkt snack också, jag hade en TLS -99 som gick -hårt! Strulade aldrig och gick som en klocka hela tiden jag hade den(undantaget trasig etta som var fabr. fel). Inte hört nån annan som haft problem med TL efter -98 i mer utsträckning än andra japsmotorer.
Kompisen hade en VTR som motorn rasade på, så det är relativt.
Ducati får folk att ramla av stolarna på uteserveringar 
Har en TLS som gått två sommrar utan nåtsomhelst problem. Kan det vara ett antimåndagsexemplar jag har??arrow skrev:3st med TL 1000 (2st R & 1st) som jag känner har ständiga problems.....

Välj väg så kör vi ikapp.zxturbo skrev:men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse


tros-kaffe skrev:Har man inte en susning om vad man pratar om,
så SKA man inte snacka heller.![]()
Jag ber om ursäkt att jag hoppar in så här bara, men jag tål inte idioter som försöker vara lustiga.![]()
Tack, kunde inte skriva det bättre. Visst är det konstigt att äga en hoj med tjänstevikt på 175 kg som har en motor på 200 kg? Sist jag tittade i papperna och därefter kontrollvägde blev det inte 375 kg... 
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |