Grymmast V-twin??

men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
 
zxturbo skrev:
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

Ja tänk att det finns sånna som kör annat "skit" än blytunga landsvägslok
som är konstruerade för TOURING!

:) :rofl
 
Jag tycker att 90 graders v-twinnar brukar låta bäst.

Om man byter ut kopplings skrammel mot en vinande kamdrivning, så blir det kalas :tungan
 
Roger_SWE skrev:
Jag tycker att 90 graders v-twinnar brukar låta bäst.

Om man byter ut kopplings skrammel mot en vinande kamdrivning, så blir det kalas :tungan


Musik! Det är vad det är! :yoparty :yoparty
 
zxturbo skrev:
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse


de värsta är att många skulle köra ifån dig med mycket mindre hk på bannan :7peta :rofl
 
zxturbo skrev:
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse

Snart läge att banna den där lilla pissråttan som drömmer om turbohoj... Bättre du satsar på ett snyggt kolvjack till din Mustang Mamba moppefucko !! :kocko

Har du ngt konstruktivt att säga...gör gärna det ! Bara jobbigt att behöva läsa en massa dynga.... :fatta!
 
xyx skrev:
Buell varvar typ 3000 varv och har en motor som ensam väger 200kg :rolleyes:

Tyvärr, måste jag säga.

Tycker åtminstone de kunde slänga in motorn från HD Street-Rod.


Har man inte en susning om vad man pratar om,
så SKA man inte snacka heller. :fatta!

Jag ber om ursäkt att jag hoppar in så här bara, men jag tål inte idioter som försöker vara lustiga. :huvet
 
zxturbo skrev:
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse


Tja 800Hp ur en V-twin e nog inte så trött, bara för att inte göra dig konfunderad så ska jag tala om för dig att, nej den var inte standard, men det e väl åndå inte din heller va. :3freak
 
VTR rules.....

-PLM- skrev:
Nja... det där är mkt snack också, jag hade en TLS -99 som gick -hårt! Strulade aldrig och gick som en klocka hela tiden jag hade den(undantaget trasig etta som var fabr. fel). Inte hört nån annan som haft problem med TL efter -98 i mer utsträckning än andra japsmotorer.
Kompisen hade en VTR som motorn rasade på, så det är relativt.

3st med TL 1000 (2st R & 1st) som jag känner har ständiga problems.....
inte hört någon jag känner som har strul med VTR:n :yoparty

kollade på www.vtr.nu där va det faktiskt en hoj som hade gett upp iofs... efter 12500mil..... det är fan inte illa det :-)
 
Annars kan ni alltid provlyssna på musiken från en svensk Highland :)
Låter underbart gött!
Den nervösa tomgången på min Highland får håren att resa på sig!
:tummenupp
 
arrow skrev:
3st med TL 1000 (2st R & 1st) som jag känner har ständiga problems.....
Har en TLS som gått två sommrar utan nåtsomhelst problem. Kan det vara ett antimåndagsexemplar jag har?? :banana
 
zxturbo skrev:
men HALLÅ små pojkar v-twin suger balle ju dom är ju så fruktansvärt trötta!!! innse
Välj väg så kör vi ikapp.
Ska bli ett rent nöje att se din touringhoj
liten som en prick i min spegel. :hihi
 
Stortryne !!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Jag är med dig !!!
 
Ljudet i en hyper är svårslaget måste erkännas, dock skall jag även slå ett slag för millen med öppna acrapipor... Det är en njutning på mer än ett sätt varje gång man är ute och gasar!

Skulle jag rangordna twinnarna så blir det enligt följande.
1. Aprilia Mille, kvalitet som en japs, själ som en italiano
2. Suzuki TLR, bara för att jag tycker den är riktigt fulsnygg, har inga vettiga argument för att placera den på andra plats.
3. Ducati 998
4. Honda SP1. SP2
5. Ducati 999
 
tros-kaffe skrev:
Har man inte en susning om vad man pratar om,
så SKA man inte snacka heller. :fatta!

Jag ber om ursäkt att jag hoppar in så här bara, men jag tål inte idioter som försöker vara lustiga. :huvet

:Bugar Tack, kunde inte skriva det bättre. Visst är det konstigt att äga en hoj med tjänstevikt på 175 kg som har en motor på 200 kg? Sist jag tittade i papperna och därefter kontrollvägde blev det inte 375 kg... :confused:
 
En billig och driftsäker twin är VTR firestorm, leta rätt på ett par MIG highpipe slipons och du har ett ljud som bara ett fåtal twinnar kan konkurrera med... polarn hade en sådan och det var en fröjd att åka brevid honom... :tummenupp kan även nämna att den fick min R1 -98 med Mig highpipe att låta som en moppe i jämförelse... :hihi
 
Martins förra RSV Mille blev man ärligt talat skitskraj av när han blåste förbi en. Nu var det väl en del gjort på den men fytusan, det är vad man kan kalla åsknedslag.

Ni som åkte rookie 2004 vet vad jag talar om...

Duccen tycker jag låter vackrare men inte lika rappt och rejsigt som aprilian.
 
Back
Top