Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fan va ball... sån ska dom ha på mässan istället för den dåliga 3D boxenR1Lillen skrev:

philsson skrev:2643518omanligt var ordet!. Man är inte på riktigt om man lärt sig wheela med en såndär.![]()
Skulle gärna vilja öva lite balans på dendär. Borde hjälpa en med balanspunkten i låg fart. Det är inte direkt i hög fart det är svårt att slanga.

Jodu de vore ju inga fel.. bra tänktMaffan skrev:2643501Fan va ball... sån ska dom ha på mässan istället för den dåliga 3D boxen![]()
Ja det undrar jag också vart du får den känslan ifrån.NisseNutz skrev:2643548Varför får jag en känsla av att alla som säger omanligt har slagit över
Tycker själv den är genialisk. Jag erkänner att jag inte kan slanga men i vår när jag tagit kortet till 660'n ska jag fan lära mig. Men en sån maskin att lära sig på i vinter skulle inte vara helt fel.
Farsan! jag går ut till garaget och slangar lite en stund![]()

philsson skrev:2643631Ja det undrar jag också vart du får den känslan ifrån.![]()
För mig är det omanligt därför att det saknar risker. Som att lära sig flyga i nån **' emulator. Visst för att ett stridsplan kostar x antal miljoner men lite stake får man väl ha och lära sig wheela på en riktig hoj.![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |