Gruppköp - Visir etc

Om alla vi andra lägger en tjuga så blir det fyra spänn över per person och då kan ju VBK få behålla sin kära pension? Dessutom vet vi att han behöver pengarna väl, han kör ju Skramlaha och dessa kräver ett rejält kapitaltillskott varje år för att fungera.

Nu är du ute och seglar:huvet:huvet:huvet:huvet

Det är europeiskt skräp, kawasaki och suzuki du menar:fakta

Yamaha och Honda gör kvalitet dom törs stå för:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty.

Allt annat måste man ju köpa till en Onoff/Sibaförsäkring för att få mer än 2 års garanti:D om det ens går?????

Jag slutar jobbet 23:00 så leverans av det jag beställt och betalat överpris för kan du komma och lämna efter 23:30.

Får dem boende på åldersdomshemmet ta emot besökare så sent? :D

Tyvärr glömde jag nämna att just i detta fall tillkommer en leveransavgift på 100:- extra. Men vi kan säga 120:- bara för att det är du :tummenupp

Frakten betald:tummenupp, lördag 23:30 passar bra:tummenupp

Moahahahaha.... ring inte på dörren utan knacka... Damphundarna blir så stressade annars:gnissla

Jag kan lägga upp kvitto på betalningen här om det tar tid mellan bankerna?

Last edited:
Frakten betald:tummenupp, lördag 23:30 passar bra:tummenupp

Moahahahaha.... ring inte på dörren utan knacka... Damphundarna blir så stressade annars:gnissla

Jag kan lägga upp kvitto på betalningen här om det tar tid mellan bankerna?

23:30 blir bra, ber färdtjänsten ta med det när dem ändå ska köra dig hem från "jobbet"(Läs: lördagsbingo med kaffe och dopp) :D

Damphundar, haha ja sådan ägare sådana hundar :tungan

Egen ritade kvitton gjorda i paint räknas inte, bara så du vet :arsele

:krama

23:30 blir bra, ber färdtjänsten ta med det när dem ändå ska köra dig hem från "jobbet"(Läs: lördagsbingo med kaffe och dopp) :D

Damphundar, haha ja sådan ägare sådana hundar :tungan

Egen ritade kvitton gjorda i paint räknas inte, bara så du vet :arsele

:krama

Kolla ditt konto:D

Det borde vara 2 insättningar från mig, en för merkostnaden och en för frakten:krama

Kolla ditt konto:D

Det borde vara 2 insättningar från mig, en för merkostnaden och en för frakten:krama

Haha jag trodde du skämta men du har verkligen satt in dem :D

Det hade du inte behövt, du bor ju i närheten så kommer gärna inom och lämnar sakerna, gratis :)

Du kan få dem 120 i näven när du får sakerna :tummenupp

Ha dem skickat grejorna eller blir det i nästa vecka?! Bara så jag är hemma och inte bort rest..

Bra. Så kan Simon mobbas ännu värre.. Bästa vore om du köpt en 690 smc.

Hehe nu ska ni vara snälla mot simon :D

Nja motard e inte riktigt min grej, provat mickes husaberg och det var skoj men i längden vill jag ha ngt "rejälare". I framtiden kanske man kan ha en av varje :)

Ha dem skickat grejorna eller blir det i nästa vecka?! Bara så jag är hemma och inte bort rest..

Enligt mailet från dem förväntas det ta cirka 2 dagar innan dem packat ordern och börjat skicka iväg sakerna.

Sen tar det ju någon dag hit. Så imorgon tror jag tyvärr inget hinner komma (men man kan alltid hoppas), lutar snarare åt nästa vecka.

Ger besked såfort jag fått hem sakerna :tummenupp

Hehe nu ska ni vara snälla mot simon :D

Nja motard e inte riktigt min grej, provat mickes husaberg och det var skoj men i längden vill jag ha ngt "rejälare". I framtiden kanske man kan ha en av varje :)

Enligt mailet från dem förväntas det ta cirka 2 dagar innan dem packat ordern och börjat skicka iväg sakerna.

Sen tar det ju någon dag hit. Så imorgon tror jag tyvärr inget hinner komma (men man kan alltid hoppas), lutar snarare åt nästa vecka.

Perfekt!

...Sen tar det ju någon dag hit. Så imorgon tror jag tyvärr inget hinner komma (men man kan alltid hoppas), lutar snarare åt nästa vecka.

Kapar din tråd lite men i ädelt syfte :D

Jag skulle handlat, men då en vän skulle handla från staterna, o det ble något billigare över lag beslöt jag mig för att haka på där.

Nu tillhör jag skaran "alla vi som ångrat oss", då de tydligen inte får exportera SHOEI till EU... :huvet

Så, om det är fler som missat, handlat för lite eller avstått o nu ångrat sig... så tänker jag lägga en beställning.

Jag skall iaf ha en hjälm...

Kapar din tråd lite men i ädelt syfte :D

Jag skulle handlat, men då en vän skulle handla från staterna, o det ble något billigare över lag beslöt jag mig för att haka på där.

Nu tillhör jag skaran "alla vi som ångrat oss", då de tydligen inte får exportera SHOEI till EU... :huvet

Så, om det är fler som missat, handlat för lite eller avstått o nu ångrat sig... så tänker jag lägga en beställning.

Jag skall iaf ha en hjälm...

Det är möjligt... när tänkte du beställa?

Allt annat måste man ju köpa till en Onoff/Sibaförsäkring för att få mer än 2 års garanti:D om det ens går?????

Kawa behöver inte överösas med garantier för att få folk att komma tillbaka för deras maskiner håller. Säg mig kära VBK. Hade det inte varit för Yamaha´s garanti hade du väl inte gått på en till med tanke hur många haveri du genomgått???

Kawa behöver inte överösas med garantier för att få folk att komma tillbaka för deras maskiner håller. Säg mig kära VBK. Hade det inte varit för Yamaha´s garanti hade du väl inte gått på en till med tanke hur många haveri du genomgått???

Kära aidem, vad jag menade var att jag tycker det är uselt av dom tillverkare som krälar och lägger sig i bottenskiktet på garantinivåerna.

Att dessutom erbjuda en förlängning på 2 år är som jag skrivit inna en ren onoff/Siba/elgiganten mentalitet.

"Hade det inte varit för Yamaha´s garanti hade du väl inte gått på en till med tanke hur många haveri du genomgått"

Helt rätt:tummenupp ett haveri... resten rena garantiärenden oftast pga mina vinterkörningar med allt vad det innebär med salt, vatten, kyla:)

Aldrig annat än Yamaha för mig, suverän kundvård lönar sig. Många mil har det blitt med 03an och rekordet på servicemindment var nog tisdagen när dom fick delarna 17:00 och högersidan revs ner med byte av 2 drev och en del annat. Du kanske kommer ihåg när TTn gick iväg den tisdagen:glömdet

Jag menar inte att Kawasaki inte gör bra hojar för det gör dom:tummenupp

Last edited:
Du kanske kommer ihåg när TTn gick iväg den tisdagen:glömdet
Jag menar inte att Kawasaki inte gör bra hojar för det gör dom:tummenupp
Jo visst kommer jag ihåg det. Inte helt ovanligt att vi fått vänta på dig. ;) Haha
Nä skämt o sido. Helt klart en go service du har fått där o jag förstår ditt val. Vi har alla våra favoritmärken. Jag har t.om två. :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti