Gruppköp - Visir etc

Det känns som OD blåst oss och köpt en HONDA:va:va:va:va:va För pengarna:D

Hahaha nädå du kan vara lugn. Mailade dem idag och bad om kollinr så jag kan se hur långt sakerna har kommit.

Dem borde ju börja dyka upp denna vecka tycker jag men som sagt dem hade ju mkt orderingång och dessutom skickar dem säkert med det billigaste(läs: långsammaste) alternativet.

:tummenupp

Helt klart en vettig investering isf... :yoparty

:hojcbr

:tummenupp

Hört något nytt än? Börjar bli stirrig!!!

Fick svar i mailet att allt hade skickats förra veckan. Dock har dem ej samma fraktbolag som förra året utan den nya har såklart ett billigt alternativ som tar ungefär 6-10 dagar att skicka med.

Men dem skickades tidigt förra veckan så bör väl komma mitten/slutet på denna vecka.

Fick svar i mailet att allt hade skickats förra veckan. Dock har dem ej samma fraktbolag som förra året utan den nya har såklart ett billigt alternativ som tar ungefär 6-10 dagar att skicka med.

Men dem skickades tidigt förra veckan så bör väl komma mitten/slutet på denna vecka.

Hoppas hoppas det kommer, våren känns idag långt bort men den borde komma när som, (hörde talas om 10 grader varmt nästa vecka?!)

Hört något än???

Nä jag väntar med spänning. Mailade idag så jag kan få kollinr då dem nu borde fått det av sitt fraktbolag. Detta nedan är svaret jag fick av dem den 10 mars:

Hi Cristofer,

Your order has been dispatched although tracking info is typically not available for a few days with the courier company we use these days. If you want to email us after the weekend we will be able to provide you with the details. FYI delivery should only be approx 5-10 working days to you anyway.

Regards

Tony

Vill ju att sakerna ska dyka upp nu då jag vet att alla vill ha sina saker och säsongen sakta men säkert börjar komma igång. Dock hoppas jag att alla har förståelse för att jag inte kan rå för att dem har bytt till ett fraktbolag som är segare än kola.

Förra året gick frakten betydligt snabbare, tror det var max en vecka.

Men som sagt imorgon får jag kollinr och ska då kolla vart allt befinner sig och skriver direkt här när jag vet :tummenupp

Nä jag väntar med spänning. Mailade idag så jag kan få kollinr då dem nu borde fått det av sitt fraktbolag. Detta nedan är svaret jag fick av dem den 10 mars:

Hi Cristofer,

Your order has been dispatched although tracking info is typically not available for a few days with the courier company we use these days. If you want to email us after the weekend we will be able to provide you with the details. FYI delivery should only be approx 5-10 working days to you anyway.

Regards

Tony

Vill ju att sakerna ska dyka upp nu då jag vet att alla vill ha sina saker och säsongen sakta men säkert börjar komma igång. Dock hoppas jag att alla har förståelse för att jag inte kan rå för att dem har bytt till ett fraktbolag som är segare än kola.

Förra året gick frakten betydligt snabbare, tror det var max en vecka.

Men som sagt imorgon får jag kollinr och ska då kolla vart allt befinner sig och skriver direkt här när jag vet :tummenupp

Klart du inte kan göra något åt det, du är säkert lika hied som vi andra :p
Man vill ju bara ha hem grejorna så fort det går.
Ändå en del pengar det handlar om, iaf i mitt fall :s

Klart du inte kan göra något åt det, du är säkert lika hied som vi andra :p
Man vill ju bara ha hem grejorna så fort det går.

håller med, jag var ju trots allt en av de sista att betala in så skyll på mig annars.. :brinnerup

men alla har nog känt vårens intrång i helgen... och 10 'C närmar sig i slutet av veckan.. mig spelar det mindre roll. Det tar den tid det tar och att du har löst detta för alla oss andra är alla tiders!

Tack! :Bugar:tummenupp

Wiieee!!!!!

Imorgon är det julafton för oss som beställt! Efter mailkonversation med race visors fick jag dhl kollinr och kunde spåra paketet (Se nedan)

View attachment 331374

Dem hade tydligen försökt leverera förra tisdagen utan att ringa innan utan att jag var hemma, men oavsett hade det blivit svårt att leverera då jag inte bor där dem tänkt leverera, det är min gamla adress nere i lödde som jag flyttade ifrån för snart ett år sen.

Det värsta var att jag påpekade min flytt och gav racevisors min nya adress men tydligen skickade dem till den gamla ändå.

Inte så konstigt att vi inte fått våra saker än då :huvet

Efter samtal med en jättetrevlig kvinna på dhl så bokade hon om levereransen så att dem levererar på mitt jobb i helsingborg imorgon istället :tummenupp

Så fort jag har fått hem sakerna ska jag dela upp allting som var och en beställt så att inget är missat att skickas, meddelar här så fort det är klart så är det fritt fram sen att hämta sina saker :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti