Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hämtar helst imorgon då, om det går bra för dig?
Skulle hämta "jägarens" grejer med, vet dock inte om han betalat 20 an lr om jag ska lägga ut den för han. :-D
Jag kan hämta era saker och leverera på måndag om du ni inte behöver dem i helgen? Lägger ut för era tjugor ocksåSkulle du kunna plocka mitt & minitokers också?
Vi har iofs inte bettat 20:an än men antingen slänger vi in det på OD:s konto eller får du 40 riksdaler när vi hämtar sakerna hos dig
Jag kan hämta era saker och leverera på måndag om du ni inte behöver dem i helgen? Lägger ut för era tjugor också![]()
Skulle hämta "jägarens" grejer med, vet dock inte om han betalat 20 an lr om jag ska lägga ut den för han. :-D
Gött! =) Kanske hämtar på lördag förmiddag =)
Går så bra så
Det ska nog gå men jag jobbar dock till 19 och är väl hemma vid 19:30.Så efter det är du välkommen. Skickar pm med adress och tel.
Jag är hemma efter 01:00 hela helgen![]()
Hehe, har inte glömt bort din leverans![]()
Såg att du var ledig hela helgen och ska inom yc, kan ju möta upp dig där och ge dig dina saker plus dem 120:-![]()
Är det DHL Express eller DHL Freight?
Ser ut som Express på scanningarna men PMa mig gärna sändningsnummer så ska jag se om jag kan hjälpa er.
Ingen aning vad det är skickat som. Dock jobbar min kompis på dhl i hbg och han ska kolla upp allt imorgon.
Tack iaf![]()
Är det DHL Express eller DHL Freight?
Ser ut som Express på scanningarna men PMa mig gärna sändningsnummer så ska jag se om jag kan hjälpa er.
Ingen aning vad det är skickat som. Dock jobbar min kompis på dhl i hbg och han ska kolla upp allt imorgon.
Tack iaf![]()
Om du nu inte kan lösa detta problem så är en liten ER6a med en liten rödtott riktigt välkommen att hjälpa till den sista April![]()
HmmKanske, men bara om jag får köra sist i långsammaste gruppen
![]()
Blir ju tvungen att välja mellan student-idioti i Lunds stadspark och denna aktivitet, har inte riktigt funderat färdigt än![]()
Hur har det gått? några svar än?
Om du nu inte kan lösa detta problem så är en liten ER6a med en liten rödtott riktigt välkommen att hjälpa till den sista April
Det börjar göra ont nu.... att köra utan visir nu när bina vaknat är jobbigt och smärtsamt![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |