Gruppköp - Visir etc

Hämtar helst imorgon då, om det går bra för dig?
Skulle hämta "jägarens" grejer med, vet dock inte om han betalat 20 an lr om jag ska lägga ut den för han. :-D

Skulle hämta "jägarens" grejer med, vet dock inte om han betalat 20 an lr om jag ska lägga ut den för han. :-D

Skulle du kunna plocka mitt & minitokers också?
Vi har iofs inte bettat 20:an än men antingen slänger vi in det på OD:s konto eller får du 40 riksdaler när vi hämtar sakerna hos dig

Skulle du kunna plocka mitt & minitokers också?
Vi har iofs inte bettat 20:an än men antingen slänger vi in det på OD:s konto eller får du 40 riksdaler när vi hämtar sakerna hos dig
Jag kan hämta era saker och leverera på måndag om du ni inte behöver dem i helgen? Lägger ut för era tjugor också ;)

Haha.. Jägaren.. Jag har betalt in allt, så det är bara att hämta av två visir till agv k-4 och ett tre pack comfy buffs.. Pm:a så får du mitt nummer..

Gött! =) Kanske hämtar på lördag förmiddag =)

Går så bra så

Det ska nog gå men jag jobbar dock till 19 och är väl hemma vid 19:30.Så efter det är du välkommen. Skickar pm med adress och tel.

Hehe, har inte glömt bort din leverans :D

Såg att du var ledig hela helgen och ska inom yc, kan ju möta upp dig där och ge dig dina saker plus dem 120:- :tummenupp

Ingen brådska.. vi tar det när det passar. Har jag nu kört med mörkt visir hela vintern så klarar jag mig nog nu också.

Fick inga saker idag då dhl är ett rörigt företag utan kommunikation. Sakerna är fortfarande i malmö trots mitt samtal med dem igår och efter jagat dem hela dagen idag så mailade jag tillslut racevisors som ringde sitt fraktbolag och ändrade till min jobbadress.

Om sakerna sen hinner komma imorgon eller fredag vet jag ej och vill inte lova någonting då det annars bara blir sura miner så meddelar jag här så fort jag fått sakerna fysiskt.

Är det DHL Express eller DHL Freight?
Ser ut som Express på scanningarna men PMa mig gärna sändningsnummer så ska jag se om jag kan hjälpa er.

• Gilla
Reaktioner: VBK
Ser ut som Express på scanningarna men PMa mig gärna sändningsnummer så ska jag se om jag kan hjälpa er.

Ingen aning vad det är skickat som. Dock jobbar min kompis på dhl i hbg och han ska kolla upp allt imorgon.

Tack iaf :)

Om du nu inte kan lösa detta problem så är en liten ER6a med en liten rödtott riktigt välkommen att hjälpa till den sista April:)

Ingen aning vad det är skickat som. Dock jobbar min kompis på dhl i hbg och han ska kolla upp allt imorgon.

Tack iaf :)

Det börjar göra ont nu.... att köra utan visir nu när bina vaknat är jobbigt och smärtsamt:gnissla

Last edited:
Om du nu inte kan lösa detta problem så är en liten ER6a med en liten rödtott riktigt välkommen att hjälpa till den sista April:)

Hmm :) Kanske, men bara om jag får köra sist i långsammaste gruppen ;)
Blir ju tvungen att välja mellan student-idioti i Lunds stadspark och denna aktivitet, har inte riktigt funderat färdigt än :)

Hmm :) Kanske, men bara om jag får köra sist i långsammaste gruppen ;)
Blir ju tvungen att välja mellan student-idioti i Lunds stadspark och denna aktivitet, har inte riktigt funderat färdigt än :)

Jag hjälper dig svaga kvinna att ta ett beslut.

Du är BM i långsam:tummenupp

Har redan Mailat dom 14 andra så ångerrätt saknas:)

Hur har det gått? några svar än?

Drygar företag än dhl finns nog inte,ingen har koll. Tillslut fick jag tag i en karin på avisering i malmö som fick den nya leveransadressen, hon skulle bara invänta ok från importavdelningen för att sedan fixa hit sakerna till mig.

Jag nämnde att jag gärna vill ha sakerna innan helgen och hon skulle göra allt hon kunde för att detta skulle ske.Återstår ju att se imorgon om hon lyckades.

Det börjar göra ont nu.... att köra utan visir nu när bina vaknat är jobbigt och smärtsamt:gnissla

stackars vbk :D

du får vira lite gladpack runt hjälmen så länge :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP