Gruppköp depåtält

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag är också på......

Ravetrancer skrev:
2234989 det blir exakt samma och från samma fabrik....erbjöd mig tidigare men vet ej om Berra var i tjeckien eller nåt. Det är alltid kul att kunna dra av momsen isf

Mvh

Berra, har ringt dig i 2 dagar nu, har tälten kommit?

Mvh Rejvis
Är priserna samma lika som i denna tråden? :va
Jag har ju inte förmånen att kunna dra av för momsen...

Hur som haver,
pengarna infinner sig inte för mig fören tidigast efter säsongens slut :fakta

jag får snacka med swedie isf så han tycker det e ok......
Isf kan vi börja med beställningar redan i dagarna.

Mvh

Last edited:
Nu har tälten kommit. Det som började som en kul grej blev så omfattande att vi tagit in tälten på vår importfirma. Behöver ni en faktura för att dra momsen så meddela bara mig - inga problem med det. I övrigt hanteras det som kontantförsäljning.

Tälten är kanonbra och naturligtvis jobbar vi vidare med tältaffärerna och med fortsatt 'oslagbara' priser.

Det har tidigare framförts tvivel om frakttiden - våra kom till Sverige på 27 dagar och tulldeklarationen var klar dagen därpå.

Nu väntar mig ett styvt jobb att leverera ut allt.

Mvh
Berra

Bifogat

• 2_2.jpg
    2_2.jpg
    121.7 KB · Visningar: 132
  • 3_3.jpg
    3_3.jpg
    62.8 KB · Visningar: 113
  • 1_1_1.jpg
    1_1_1.jpg
    118.8 KB · Visningar: 114
Lysande Berra :tummenupp

Denna gången ska jag vara med när den nya beställningen kommer upp.

Tuben skrev:
2236281 Var och när kan man hämta dom??

De finns i Tibro, ligger mellan Vättern och Vänern. Bara att komma och hämta när som helst i stort sett.

De som skulle hämta i Göteborg kan göra det på lördag. Kontakta mig via PM för mer info.

Är där någon som ska hämta sitt tält i göteborg på lördag som ska till falkenberg på söndag på erfèt
som kan ta mitt också givetvis mot ersättning. :Bugar
pm a mig då

nr12 skrev:
2236396 Är där någon som ska hämta sitt tält i göteborg på lördag som ska till falkenberg på söndag på erfèt
som kan ta mitt också givetvis mot ersättning. :Bugar
pm a mig då

samma här
någon vänlig själ????

Berra skrev:
2236241 Nu har tälten kommit. Det som började som en kul grej blev så omfattande att vi tagit in tälten på vår importfirma. Behöver ni en faktura för att dra momsen så meddela bara mig - inga problem med det. I övrigt hanteras det som kontantförsäljning.

Tälten är kanonbra och naturligtvis jobbar vi vidare med tältaffärerna och med fortsatt 'oslagbara' priser.

Det har tidigare framförts tvivel om frakttiden - våra kom till Sverige på 27 dagar och tulldeklarationen var klar dagen därpå.

Mvh
Berra

Yes vad gött! Ska du till Linköping på B-race den 2/7 så ta gärna med mitt tält då!

Åsa skrev:
2237262 Om Jorpes ska hämta den? Ja, då får det plats fyra stycken :rofl

Lätt! I framsätet! Och om man monterar ur stereon så kan man ju lägga ett paket där! Och ett under motorhuven! Om man tar bort luftrenaren!
Jag kan nog ta en sådär 24 tält! :tummenupp

Berra skrev:
2236241 Nu har tälten kommit. Det som började som en kul grej blev så omfattande att vi tagit in tälten på vår importfirma. Behöver ni en faktura för att dra momsen så meddela bara mig - inga problem med det. I övrigt hanteras det som kontantförsäljning.

Mvh
Berra

se så iväg till busstationen nu med mitt tält :tummenupp
och sluta "lek" med dina egna.....

Jag ska upp till Gbg på lördag och hämta tält. Om intresse finns kan jag dessutom tänka mig att mot en liten bensinpeng ta med mig tält till de som rejsar på Falken på söndag. I så fall är jag där på söndag morgon och lämnar av tält.
PM:a mig och Berra i så fall så syns vi 0900 på söndag.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma