Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är priserna samma lika som i denna tråden?Ravetrancer skrev:2234989det blir exakt samma och från samma fabrik....erbjöd mig tidigare men vet ej om Berra var i tjeckien eller nåt. Det är alltid kul att kunna dra av momsen isf
Mvh
Berra, har ringt dig i 2 dagar nu, har tälten kommit?
Mvh Rejvis
Tuben skrev:2236281Var och när kan man hämta dom??
nr12 skrev:2236396Är där någon som ska hämta sitt tält i göteborg på lördag som ska till falkenberg på söndag på erfèt
som kan ta mitt också givetvis mot ersättning.![]()
pm a mig då
Berra skrev:2236241Nu har tälten kommit. Det som började som en kul grej blev så omfattande att vi tagit in tälten på vår importfirma. Behöver ni en faktura för att dra momsen så meddela bara mig - inga problem med det. I övrigt hanteras det som kontantförsäljning.
Tälten är kanonbra och naturligtvis jobbar vi vidare med tältaffärerna och med fortsatt 'oslagbara' priser.
Det har tidigare framförts tvivel om frakttiden - våra kom till Sverige på 27 dagar och tulldeklarationen var klar dagen därpå.
Nu väntar mig ett styvt jobb att leverera ut allt.
Mvh
Berra
magnus_moss skrev:2237245Hur stort paket är det? Går det in i en 940 kombi?
Mozz
Om Jorpes ska hämta den? Ja, då får det plats fyra styckenmagnus_moss skrev:2237245Hur stort paket är det? Går det in i en 940 kombi?
Mozz
Åsa skrev:2237262Om Jorpes ska hämta den? Ja, då får det plats fyra stycken![]()
Lätt! I framsätet! Och om man monterar ur stereon så kan man ju lägga ett paket där! Och ett under motorhuven! Om man tar bort luftrenaren!
Jag kan nog ta en sådär 24 tält!![]()
AleX skrev:2237727Är de någon mer från "skåne" som har beställt tält..
Berra skrev:2236241Nu har tälten kommit. Det som började som en kul grej blev så omfattande att vi tagit in tälten på vår importfirma. Behöver ni en faktura för att dra momsen så meddela bara mig - inga problem med det. I övrigt hanteras det som kontantförsäljning.
Tälten är kanonbra och naturligtvis jobbar vi vidare med tältaffärerna och med fortsatt 'oslagbara' priser.
Det har tidigare framförts tvivel om frakttiden - våra kom till Sverige på 27 dagar och tulldeklarationen var klar dagen därpå.
Nu väntar mig ett styvt jobb att leverera ut allt.
Mvh
Berra
Du har PM.AleX skrev:2241755Nån som har magnus_moss mobil nr?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |