SUKKI skrev:2103475hejsan!![]()
skulle bara kolla hur det går i vår tält beställning?
ingen har ju skrivit här på länge så man undrar ju hur det går?![]()
Ja, de väntas komma i mitten av juni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SUKKI skrev:2103475hejsan!![]()
skulle bara kolla hur det går i vår tält beställning?
ingen har ju skrivit här på länge så man undrar ju hur det går?![]()
Torkel skrev:2200489Har nästan glömt bort detta, hur ser det ut på tältfronten? Gäller fortfarande mitten av Juni?
jag tar också gärna ett extra om nån hoppar avFreppa skrev:2200876Någon som är intresserad av att hoppa av sin beställning och sälja sitt tält (helst 3*6) till mig? Hör av er genom PM.
Berra, jag antar att du inte beställde någon extra?
/Freppa
Affe_R1 skrev:2203188Jag var/är intresserad av att köpa ett tält,
men tyvärr så infinner sig inte ekonomin till det fören tidigast i höst/vinter.
Så min fråga är om det kan tänka sig att bli ett till gruppköp efters säsongens slut?![]()
Jag är tidigt ute jag vet...
om ni vill så kan jag ordna ett, fast då med kvitto som man kan dra av momsen på ....om ni villAffe_R1 skrev:2203188Jag var/är intresserad av att köpa ett tält,
men tyvärr så infinner sig inte ekonomin till det fören tidigast i höst/vinter.
Så min fråga är om det kan tänka sig att bli ett till gruppköp efters säsongens slut?![]()
Jag är tidigt ute jag vet...
Swedie skrev:2231682Jag vill veta hur kvaliten är på de här tältena. Är kanske intresserad själv att köpa ett, då jag tänkt byta ut min megatrailer.
pja, egentligen inget fel... lite jobbig att parkera. betalar typ 800 kr i månaden just nu för att säkert parkera den. sen drar bilen 1.5-2 liter milen när jag drar den. Den används endast till stora tävlingar... träningar m.m är det lättare med en skåpbil.flugan skrev:2231842Lite nyfiken, vad är mindre bra med en megatrailer och vad önskas istället?
Ravetrancer skrev:2231580om ni vill så kan jag ordna ett, fast då med kvitto som man kan dra av momsen på ....om ni vill
är tälten hemma än?
det blir exakt samma och från samma fabrik....erbjöd mig tidigare men vet ej om Berra var i tjeckien eller nåt. Det är alltid kul att kunna dra av momsen isf*Superlight* skrev:2234072Kan vara intressant..., är det samma typ av tält då eller???
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |