Gruppköp däck

hållundan skrev:
Låter bra!!! :tummenupp

Edit: Säger jag å tror på fullaste allvar att jag får vara med på gruppköp :3freak :hihi

Det är nog lugnt hoppas jag. Brukar förresten vara en hel del nere i Halmstad på somrarna så vi lär väl kanske synas nån gång... :fyllisar

Mcb: Perfekt, det blir en spännande väntan.

Ja föffan... Grejen är ju den att jag är ifrån L.A (Landvetter) från början. Det är ju inte allt för långt ifrån era trakter =)

:banana

Jag vill också vara med, om hållundan får vara med me sina gaydimensioner så borde jag kunna få köpa för jag har hetero däck :D 180/55 - 17. Nämnas bör att jag också är från landvetter från början och kör väldigt mycket i boråstrakterna på sommarn vilket innebär att mina däck slits ner på vägarna som tillhör ADHD :Bugar

Slicks

Om ni skulle vara intresserade av beg slicks så kommer jag att få en hel del över. Bor 3,5 mil norr om borås.

/Jonas

hållundan skrev:
Ja föffan... Grejen är ju den att jag är ifrån L.A (Landvetter) från början. Det är ju inte allt för långt ifrån era trakter =)

:banana

Fan där hade jag en brud för nåt år sen... Kommer inte på vad hon heter just nu men....

Fogerty: Det verkar ju som om vi kommer bli vääääldigt många som kommer köra här i sommar... :D Underbart!!

No1: Du beställer inga i min dimension då? 160/60/?

Vägra vurpa skrev:
Fan där hade jag en brud för nåt år sen... Kommer inte på vad hon heter just nu men....

Fogerty: Det verkar ju som om vi kommer bli vääääldigt många som kommer köra här i sommar... :D Underbart!!

No1: Du beställer inga i min dimension då? 160/60/?
Du kan köra på 180/55-17 däck på din CBR 600 (det går iaf på Spenks -93:a o funkade kanon på tjejens -98:a).. inga som helst problem..

ok men då fixar ja däck via jobbet så länge för väven e framme på de så de måste bytas fortast möjligt...

de verkar som att däck firmer inte vill sälja mc däck iår!! va på euromaster i svenljunga, dom kunde inte få fram 190 däck förrän om en månad förutom avon men ja ska kolla me vianor oxå å får hoppas att dom har däck inne för ja måste byta snart me!!

GSX-R Micke skrev:
de verkar som att däck firmer inte vill sälja mc däck iår!! va på euromaster i svenljunga, dom kunde inte få fram 190 däck förrän om en månad förutom avon men ja ska kolla me vianor oxå å får hoppas att dom har däck inne för ja måste byta snart me!!

Kolla med Antons här mitt emot Ericsson! Dom brukar alltid ha däck hemma! :tummenupp

RSV_R skrev:
Kolla med Antons här mitt emot Ericsson! Dom brukar alltid ha däck hemma! :tummenupp

Antons?.. har du varit på flaskan eller?

gör om, gör rätt.

Arnes... :tungan

GSX-R Micke skrev:
ja måste kunna fakturera de som typ traktor däck eller nåt... tror inte de går å fixa de där... :va

ett telefonsamtal skadar väl aldrig?

dom är ju oxå ute efter att tjäna pengar.

Chille skrev:
ett telefonsamtal skadar väl aldrig?

dom är ju oxå ute efter att tjäna pengar.

a de e ju sant men då måste man öppna nytt konto å grejer... kan nog köra några dar till på detta däcket om ja håller mej ifrån å burna men de e ju original däck på å dom brukar ju slitas ut rätt fort!!

GSX-R Micke skrev:
a de e ju sant men då måste man öppna nytt konto å grejer... kan nog köra några dar till på detta däcket om ja håller mej ifrån å burna men de e ju original däck på å dom brukar ju slitas ut rätt fort!!

vad hade du tänkt att sätta på för däck då?

jag köpte ett super corsa för 1300:- häromdagen. finns ev ett kvar.

Slits dom fortare för att dom är originaldäck... :7peta

Har nu kört 850 mil på mitt original framdäck.... bakdäcket burnade jag slut för att jag tyckte det var riktigt halt och äckligt... tacka vet jag rennsport.. :fakta

/jaG

GSX-R Micke skrev:

Zeb_Macahan skrev:
Slits dom fortare för att dom är originaldäck... :7peta

Har nu kört 850 mil på mitt original framdäck.... bakdäcket burnade jag slut för att jag tyckte det var riktigt halt och äckligt... tacka vet jag rennsport.. :fakta

/jaG

de verkar som att dom slits fortare... kompisen körde typ 300 mil me sitt bakdäck på sin R6:a å så va de slut, de va utan å burna!! :kocko

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT