Gruppköp däck

hållundan skrev:
Låter bra!!! :tummenupp

Edit: Säger jag å tror på fullaste allvar att jag får vara med på gruppköp :3freak :hihi

Det är nog lugnt hoppas jag. Brukar förresten vara en hel del nere i Halmstad på somrarna så vi lär väl kanske synas nån gång... :fyllisar

Mcb: Perfekt, det blir en spännande väntan.

Ja föffan... Grejen är ju den att jag är ifrån L.A (Landvetter) från början. Det är ju inte allt för långt ifrån era trakter =)

:banana

Jag vill också vara med, om hållundan får vara med me sina gaydimensioner så borde jag kunna få köpa för jag har hetero däck :D 180/55 - 17. Nämnas bör att jag också är från landvetter från början och kör väldigt mycket i boråstrakterna på sommarn vilket innebär att mina däck slits ner på vägarna som tillhör ADHD :Bugar

Slicks

Om ni skulle vara intresserade av beg slicks så kommer jag att få en hel del över. Bor 3,5 mil norr om borås.

/Jonas

hållundan skrev:
Ja föffan... Grejen är ju den att jag är ifrån L.A (Landvetter) från början. Det är ju inte allt för långt ifrån era trakter =)

:banana

Fan där hade jag en brud för nåt år sen... Kommer inte på vad hon heter just nu men....

Fogerty: Det verkar ju som om vi kommer bli vääääldigt många som kommer köra här i sommar... :D Underbart!!

No1: Du beställer inga i min dimension då? 160/60/?

Vägra vurpa skrev:
Fan där hade jag en brud för nåt år sen... Kommer inte på vad hon heter just nu men....

Fogerty: Det verkar ju som om vi kommer bli vääääldigt många som kommer köra här i sommar... :D Underbart!!

No1: Du beställer inga i min dimension då? 160/60/?
Du kan köra på 180/55-17 däck på din CBR 600 (det går iaf på Spenks -93:a o funkade kanon på tjejens -98:a).. inga som helst problem..

ok men då fixar ja däck via jobbet så länge för väven e framme på de så de måste bytas fortast möjligt...

de verkar som att däck firmer inte vill sälja mc däck iår!! va på euromaster i svenljunga, dom kunde inte få fram 190 däck förrän om en månad förutom avon men ja ska kolla me vianor oxå å får hoppas att dom har däck inne för ja måste byta snart me!!

GSX-R Micke skrev:
de verkar som att däck firmer inte vill sälja mc däck iår!! va på euromaster i svenljunga, dom kunde inte få fram 190 däck förrän om en månad förutom avon men ja ska kolla me vianor oxå å får hoppas att dom har däck inne för ja måste byta snart me!!

Kolla med Antons här mitt emot Ericsson! Dom brukar alltid ha däck hemma! :tummenupp

RSV_R skrev:
Kolla med Antons här mitt emot Ericsson! Dom brukar alltid ha däck hemma! :tummenupp

Antons?.. har du varit på flaskan eller?

gör om, gör rätt.

Arnes... :tungan

GSX-R Micke skrev:
ja måste kunna fakturera de som typ traktor däck eller nåt... tror inte de går å fixa de där... :va

ett telefonsamtal skadar väl aldrig?

dom är ju oxå ute efter att tjäna pengar.

Chille skrev:
ett telefonsamtal skadar väl aldrig?

dom är ju oxå ute efter att tjäna pengar.

a de e ju sant men då måste man öppna nytt konto å grejer... kan nog köra några dar till på detta däcket om ja håller mej ifrån å burna men de e ju original däck på å dom brukar ju slitas ut rätt fort!!

GSX-R Micke skrev:
a de e ju sant men då måste man öppna nytt konto å grejer... kan nog köra några dar till på detta däcket om ja håller mej ifrån å burna men de e ju original däck på å dom brukar ju slitas ut rätt fort!!

vad hade du tänkt att sätta på för däck då?

jag köpte ett super corsa för 1300:- häromdagen. finns ev ett kvar.

Slits dom fortare för att dom är originaldäck... :7peta

Har nu kört 850 mil på mitt original framdäck.... bakdäcket burnade jag slut för att jag tyckte det var riktigt halt och äckligt... tacka vet jag rennsport.. :fakta

/jaG

GSX-R Micke skrev:

Zeb_Macahan skrev:
Slits dom fortare för att dom är originaldäck... :7peta

Har nu kört 850 mil på mitt original framdäck.... bakdäcket burnade jag slut för att jag tyckte det var riktigt halt och äckligt... tacka vet jag rennsport.. :fakta

/jaG

de verkar som att dom slits fortare... kompisen körde typ 300 mil me sitt bakdäck på sin R6:a å så va de slut, de va utan å burna!! :kocko

*/ ?>
Back