Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
fax skrev:
Ehhhh jag såg precis om gruppköp av minisar på försasidan här på sporthoj som anordnas av motoracing.se :rolleyes: det är ju en billigare variant än cig-14e men ändå är det samma pris som för en 14e ? nån vill tjäna stålar eller ? :rolleyes:

många trådar om gruppköp nu tycker jag , hur ligger vi till , vi var ju först här , hinner vi få iväg våran beställning först också ?

Med detta skit tempo läggs väl odern om 5år. Finns ju muppar som inte har betalat in ännu fast sista dagen var i måndag. Sen är det ju vissa som inte har fyllt i vilken modell osv, så innan de har fått tummen ur röven så har väl en ny istid kommit till Sverige.

Ravetrancer skrev:
Även dimensionen på däcken e ju annorlunda, oftast används väl 6,5" och på dessa sitter det 10" vilket jag tror skulle göra den annorlunda i hantering än en Polini, vad tror ni???

Det är tjingtjongarna som har mätt ytterdiametern :hihi
Kollar du på bilderna så är det 6.5" som gäller.

Maxxi skrev:
Med detta skit tempo läggs väl odern om 5år. Finns ju muppar som inte har betalat in ännu fast sista dagen var i måndag. Sen är det ju vissa som inte har fyllt i vilken modell osv, så innan de har fått tummen ur röven så har väl en ny istid kommit till Sverige.

Ja strulputtar :fatta! men Sam gör ett jättejobb med alla sammanställningar , det tar mer tid och energi än man tror :rofl

håller med maxi där
måndag skulle va deadline dom som inte betalat då få skylla sig själva, men visst kan ju strulla med banken ,så det ta ett par dagar extra. men ska ju max ta 4 dagar innan sam få cashen om man pröjsat senast måndag.

SAM
Jag betalade in o Torsdags via föreningssparbanken och allt verkade ha gått bra
betalade in på ditt dollar konto 670$
Har det verkligen inte kommit in nåt ännu ?
för jag har inte fått besked om att pengarna har studsat tillbaks eller nåt
lämnade även namn, adress, person nr, vad jag beställt, allt som behövs
men jag står fortfarande inte med.
skumt

zacka skrev:
SAM
skumt

Samma för mig vad fan är det som händer börjar bli jävligt orolig att jag inte kommer få min pocket mc, vad ska jag göra?. Ska bort över helgen på en mc träff så det vore bra om det vore ordnat innan, jag har skickat en scanad copia på kvitot till "Sam" men fortfarande kommer jag inte upp på listan eller bli medelad vad det är för fel. Enligt banken så e pengarna flyttade = mina pengar e borta. Ska jag be de ta tillbaka pengarna på något viss och sätta in dem på postgirot?(går det göra så). Det borde ju funka att flytta pengar via förensingssparbanken till ett annat förensingssparbanks konto, e det något fel på banken eller?.

Sam kan du ta reda lite snabbt hur vi ska till väga det e inte bara jag som sitter i denna sitvation, banken borde ha något tips.

Vänta sig lite...

Lam-Kaka skrev:
Samma för mig vad fan är det som händer börjar bli jävligt orolig att jag inte kommer få min pocket mc, vad ska jag göra?. Ska bort över helgen på en mc träff så det vore bra om det vore ordnat innan, jag har skickat en scanad copia på kvitot till "Sam" men fortfarande kommer jag inte upp på listan eller bli medelad vad det är för fel. Enligt banken så e pengarna flyttade = mina pengar e borta. Ska jag be de ta tillbaka pengarna på något viss och sätta in dem på postgirot?(går det göra så). Det borde ju funka att flytta pengar via förensingssparbanken till ett annat förensingssparbanks konto, e det något fel på banken eller?.

Sam kan du ta reda lite snabbt hur vi ska till väga det e inte bara jag som sitter i denna sitvation, banken borde ha något tips.

Tror att vår allas vän Sam Jobbar så snabbt han kan med alla Pm. osv...
SÅ VÄNTA SIG LITE...

Lam-Kaka skrev:

sitter i exakt samma sits, betalade in förra torsdagen jag med....

zacka skrev:
SAM
skumt

Betalade in förra fredagen.. kollade med banken i tisdags o då hade dom precis fått iväg $..... det var nåt strul fick jag som svar bara.... hoppas pengarna finns på kontot imorrn så man slipper oroa sig över att inte få sin leksak... :tomten till jul kanske

NeO skrev:
Det går inte att lägga in en beställning nu va???

Jo, vi har en specialdeal för folk som inte orkar läsa tråden, dom får beställa en hur sent som helst, vi skickar en specialbeställning och bjuder på alla extra avgifter, eller vad fan, vi skickar den till dej helt gratis! :kocko

LÄS TRÅDEN!

Snart tror jag 80% av alla inlägg är frågor som redan är besvarade!

denna måste vara den mest spammade tråden i SH's historia !

(med inlägg som detta)

hoppas sweetie stänger o slänger denna tråd när den e klar !

Varför inte lägga en " en stängd sticky" med priser och all annan info som man vill veta.
Som Swedie gör när det fixas med tröjor.

Är själv sugen på en minimoto, men det är inte kul att gå igen 50-60 sidor för att se så att man inte missat nåt.

visst, jag förstår också att man inte vill gå igenom HELA tråden, men att inte ens läsa ett par tre sidor bakåt innan man frågar är jäkligt illa..

Jaaaaaaaaaaaaaa mina pengar är nu inne på betaldlistan.....snabba er nu o få hem dom så vi kan få köra dom:):):):):)

Uppdaterat från Bahamas :hihi

www.cuihan.com

Ni som vet att ni har betalat FÖRRA VECKAN men är INTE med på listan skall kolla med er bank vad de sysslar med. :7peta

Sam skrev:
Uppdaterat från Bahamas :hihi

www.cuihan.com

Ni som vet att ni har betalat FÖRRA VECKAN men är INTE med på listan skall kolla med er bank vad de sysslar med. :7peta
men berätta lite hur det e , e vädret bra, vattnet varmt???

Ni som inte betalat snabba er, hörde att Sam behövde lite mer cash för drinkarna va så dyra:)

sam, hur ser det ut nu ? hur många har betalat ? (nej, det är för mpnga att räkna manuellt :) )

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back