Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag var på dragracing i tullinge idag och där fick jag se två stycken små kina-minimoto , sådana som vi ska köpa förhoppningsvis :) dom såg skitballa ut , okej inte samma finish eller kvalitet som på typ grc-mini , men dom såg helt okej ut , supercoola :tummenupp

såg även ett stånd som sålde något som såg ut som den där camomålade snöskotervarianten fast den här hade grovmönstrade hjul som var ca 40 cm breda, skitcool , har försökt hitta den på nätet men inte lyckats , tokstollarna sålde dom för 13 000 kr . :kocko

jag har säkert missat något, å frågan e säkert besvarad redan, men ja måste fråga för å va säker...

det är altså vanliga svenska kronor man ska betala in?? så man inte behöver växla te dollar först??

NOBY skrev:
Men ta o skola upp dig lite eller något... här skriver jag då jag ser ingen mening att betala det dubbla för frakt och passar det alla att göra det så vad e problemet ...samt att det finns folk som beställt fler än 1 hoj .... :kocko

WebSpy: E din transport försäkrad på något sätt från götet till Sthlm?

//Noby

Noby.

Som jag skrivit tidigare så är transporten försäkrad genom åkeriet....

snälla kan någon admin ta och banna herr novakovic. han postar hur många onödiga inlägg och trådar som helst. han har typ varit i varje tråd på hela forumet och skrivit idiotiska saker,,

nog inte bara jag som börjar bli trött på honom

El Presidente skrev:
Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??

Håller med! några fler som är på? Sam, är det här något som du/ni skulle kunna tänka er att kolla upp och eventuellt kunna få med i beställningen? Men det är ju fullt förståerligt ifall ni känner att ni redan har lagt ner tillräkligt med tid och energi och känner att ni inte orkar dra en till lista på vilka som vill beställa lite extra tjaffs!! :)

cool va ! det var typ en sån här jag såg i helgen , vill ha :) finns på www.ultrascoot.com men tyvärr är den dyr :huvet kanske kan hitta liknande i kina till nästa beställning :rolleyes:

Bifogat

• Earth%20Warrior%20Small.jpeg
    Earth%20Warrior%20Small.jpeg
    22.5 KB · Visningar: 134
Last edited:
El Presidente skrev:
Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??
Bara för att nämna ett exempel, så skulle jag ju gärna vilja ha några stycken oljefilter, så jag kan byta efter jag "kört in" moppen jag införskaffat till min grabb.
:rolleyes:

Oljefilter på en tvåtaktare ? njae..

Och tändstift osv är säkerligen standard.. däremot lär ju annat gå sönder efter hand..

Någon som vet om man kan föra över pengarna via internetbanken. Det blir ju lite svårt med kvitto då. Orkar inte gå till banken.

Hmmm. Tittar pa bilderna pa www.cuihan.com och ser att de ar "color combinations" allihop.... jag trodde att det var vanliga roda eller svart med dekalkit som skickas med.....

gar det att andra farg nu, eller ar bestallningen spikad?

Har du inte betalt ännu så får du ändra färg.
(Om du är med på listan såklart, annars är det FÖRSENT.)

Om det finns nån som ha köpt 1 eller flera hojar för mycket så vet jag folk som är sugna på LY-CIG14E :banana Vill ju inte behöva köra alldeles ensammen :fyllisar

Konstigt

Säger lite hum idag. Var iväg och satte in mina pengar den 26 för att det inte skulle bli något strul. Skickade PM till SAM och fick svar. Allt verkade vara okej. Men nu har jag fått ett meddelande ifrån banken att jag ska kontakta dom angående min insättning...
Någon annan som råkat ut för det?
O inte är man på någon lista att man har PM'at heller...
Trodde listan skulle uppdateras idag men såg att det inte blir förrens imorgon.

Har inte fått tag i banken ännu... men jag försöker snart igen.

Daytona Peter skrev:
Någon som vet om man kan föra över pengarna via internetbanken. Det blir ju lite svårt med kvitto då. Orkar inte gå till banken.

Jag betala via internetbanken till Bankgirot, och printade bara ut den kvittens jag fick på att det var betalt.. Jag kan inte tänka mig att det skall vara några som hellst problem med att ha det som kvitto, blir ju precis som det man får på banken... :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back