Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Dvdmaster skrev:
Enda beviset...
Men fy helvete, folk är fan inte riktigt kloka idag :huvet Kommer väl bli som i USA här inom en snar framtid, att det kommer finnas div. vapen i varje hem. Jag skulle iaf. inte tvekat på att skjuta om några idioter försökte sno/elda min hoj, förstår man inte skillnaden mellan ditt och mitt så saknar man allt vad människovärde heter i mina ögon :mad: Hoppas verkligen att hojen var försäkrad, för det är väl nästan bara att skrota nu? :( :(:(

Aja, back to topic again..

1.Clifton
2.Mechanic_D
3.Suki
4.WoX
5.Lam-Kaka
6. DisqoBizkit
7. BySzE
8. Sadam :hihi :tungan
9.
10.

1.Clifton
2.Mechanic_D
3.Suki
4.WoX
5.Lam-Kaka
6. DisqoBizkit
7. BySzE
8. Sadam :hihi :tungan
9. Von Gordis
10.
11.
12.

Det är den gammla gammla den allra första vi drog upp. Nån som inte vaknat som dragit upp den igen antar jag

Jag var på dragracing i tullinge idag och där fick jag se två stycken små kina-minimoto , sådana som vi ska köpa förhoppningsvis :) dom såg skitballa ut , okej inte samma finish eller kvalitet som på typ grc-mini , men dom såg helt okej ut , supercoola :tummenupp

såg även ett stånd som sålde något som såg ut som den där camomålade snöskotervarianten fast den här hade grovmönstrade hjul som var ca 40 cm breda, skitcool , har försökt hitta den på nätet men inte lyckats , tokstollarna sålde dom för 13 000 kr . :kocko

jag har säkert missat något, å frågan e säkert besvarad redan, men ja måste fråga för å va säker...

det är altså vanliga svenska kronor man ska betala in?? så man inte behöver växla te dollar först??

NOBY skrev:
Men ta o skola upp dig lite eller något... här skriver jag då jag ser ingen mening att betala det dubbla för frakt och passar det alla att göra det så vad e problemet ...samt att det finns folk som beställt fler än 1 hoj .... :kocko

WebSpy: E din transport försäkrad på något sätt från götet till Sthlm?

//Noby

Noby.

Som jag skrivit tidigare så är transporten försäkrad genom åkeriet....

Reserv-delar...?

Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??
Bara för att nämna ett exempel, så skulle jag ju gärna vilja ha några stycken oljefilter, så jag kan byta efter jag "kört in" moppen jag införskaffat till min grabb.
:rolleyes:
Istället då för att beställa ifrån England (för det var väl därifrån man kunde ordna reservdelar framledes...?) så vore det fint ha några stycken redan hemma på plats s a s.

Saker som bromsgrepp, fotpinnar etc som man VET går sönder vid en marksyning kanske oxå vore idé att beställa i samband med vår mass-beställning...?!?

Vet inte hur det är med er övriga, men jag skjuter GÄRNA till ett par spänn så att jag kan få med ett par oljefilter, tändstift( är det vanliga standard-stift eller "Super-Chinese-deLux-Special"??) etc, dvs rena "förbruknings-matrial" som kommer att gå åt så slipper jag vänta xx antal veckor för de delarna att uppenbara sig ifrån England.

Nu skulle det förvisso medfölja vissa extra- delar till resp moppe, men är det någon som har koll på exakt VAD?

Kanske ngt för Sam att tala med moppe-tillverkarna om?

snälla kan någon admin ta och banna herr novakovic. han postar hur många onödiga inlägg och trådar som helst. han har typ varit i varje tråd på hela forumet och skrivit idiotiska saker,,

nog inte bara jag som börjar bli trött på honom

El Presidente skrev:
Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??

Håller med! några fler som är på? Sam, är det här något som du/ni skulle kunna tänka er att kolla upp och eventuellt kunna få med i beställningen? Men det är ju fullt förståerligt ifall ni känner att ni redan har lagt ner tillräkligt med tid och energi och känner att ni inte orkar dra en till lista på vilka som vill beställa lite extra tjaffs!! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma