Chefen Alabama
Nu i delar!
De har dator vettu. De fixar de direkt i den...walste skrev:Men det står ju att man först måste växla till $$$$$$ och sen sätta in på kontot.
Det vart ju inte automatiskt dollars om banktanten satt in kronor på kontot![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De har dator vettu. De fixar de direkt i den...walste skrev:Men det står ju att man först måste växla till $$$$$$ och sen sätta in på kontot.
Det vart ju inte automatiskt dollars om banktanten satt in kronor på kontot![]()

Chefen Alabama skrev:De har dator vettu. De fixar de direkt i den...![]()

GlennB skrev:Fö har jag pratat med min bank (Handelsbanken) om hur det går till att föra över pengar till ett dollarkonto, bara att knalla in där så fixar dom allt, precis som jag misstänkte.
Det tar normalt 2 bankdagar innan pemngarna når kontot om dollarkontor befinner sej i europa, och kan ta lite längre tid i andra länder, dom kan dock inte GARANTERA två dagar.
LiCrO skrev:Och ni andra som har beställt LY-CIG 14E hur mycekt betala ni in?
apbot skrev:riskok.
har ni fått iväg eran beställning ?
är hojjarna på väg till sverige nu ?
och i sådana fall hur många blev det
LiCrO skrev:Har en fråga Sam?
Har inte vart på banken ännu och fört över pengar. Läste i en annan tråd att det normalt skulle ta 2 bankdagar för pengarna att komma in på konto. Om det nu skulle bli något kruxs med det och det skulle ta längre tid och säg att pengarna skulle komma in någon dag efter 30augusti?, Är det kört då?
Och ni andra som har beställt LY-CIG 14E hur mycekt betala ni in?
Riskok skrev:Jag tror att om Sam förhandlar sig till ett pris på säge 600 hojar då måste han ju som sagt vänta på att alla dom 600 hojarna är betalda annars gäller ju inte det priset. Men min fråga är vad som händer om bara 300 eller ännu mindre pröjsar?
MVH Patrik
spasm skrev:asså ursäkta om jag är en "pain in the as" numen jag fattar inte hurman räknar ut hurmkt det kommer kosta...kan nån hjälpa mig?
ska ha en LY-CIG083G2![]()
spasm skrev:asså ursäkta om jag är en "pain in the as" numen jag fattar inte hurman räknar ut hurmkt det kommer kosta...kan nån hjälpa mig?
ska ha en LY-CIG083G2![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”