Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Måste jag växla stålar först asså? För att kunna betal bågen?
Vilket orginalkvitto ska jag ha?

Men hur ska man göra för att betala in i dollar? Antar att man inte kan betala över internet banken då genom att bara föra över pengar? För då får man ju inget kvitto!

Man måse nog betala hos det lokala bankkontoret där du ber att betala in dollars, då växlas de till bankens kurs när du gör insättningen.

//Norbert

Heter kontot "dollarkonto"? Vet posten/banken vad det är om man säger att man ska betala in på ett dollarkonto?

Priser?

När kommer dom svenska priserna så man kan pynta dom??
och när skall man pynta löning e på Onsdag så då e väll ganska lägligt annars får ni säga till så man kan ringa syrran o låna lite! :tungan
//jocke

BillSkullman skrev:
Heter kontot "dollarkonto"? Vet posten/banken vad det är om man säger att man ska betala in på ett dollarkonto?

"riktiga" banker (med kontor) brukar ha grym koll på sånt där, dom fixar det säkert hur lätt som helst om man går dit.

Jag har fört över pengar kors och tvärs till andra länder flera gånger, det har aldrig varit nåt problem, kan inte tänka mej att detta skulle vara krångligare.

Perkidde skrev:
måste man skicka ett nytt pm till Mac för att beställa eller duger intresseanmälan som det?
Alla som har skickat in ett PM tidigare kan lugna ner sig. Har du bara skrivit in dig själv på nån lista då är det dags att PM till Mac.

Hoppas

Nästa beställning blir innan nästa sommar iaf, suger ju att inte ekonomin håller just nu :( Det verkar ju vara en schyst deal iaf!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back