Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Webspy skrev:
Bara ni ska ha tillräkligt många.... jobbigt att plocka av låda för låda o se till att alla får rätt hoj !

Bara jag va jag vet. annars får man väll ta och ta sig till stokholm å hämta den.

Måste jag växla stålar först asså? För att kunna betal bågen?
Vilket orginalkvitto ska jag ha?

Men hur ska man göra för att betala in i dollar? Antar att man inte kan betala över internet banken då genom att bara föra över pengar? För då får man ju inget kvitto!

Man måse nog betala hos det lokala bankkontoret där du ber att betala in dollars, då växlas de till bankens kurs när du gör insättningen.

//Norbert

Heter kontot "dollarkonto"? Vet posten/banken vad det är om man säger att man ska betala in på ett dollarkonto?

Priser?

När kommer dom svenska priserna så man kan pynta dom??
och när skall man pynta löning e på Onsdag så då e väll ganska lägligt annars får ni säga till så man kan ringa syrran o låna lite! :tungan
//jocke

BillSkullman skrev:
Heter kontot "dollarkonto"? Vet posten/banken vad det är om man säger att man ska betala in på ett dollarkonto?

"riktiga" banker (med kontor) brukar ha grym koll på sånt där, dom fixar det säkert hur lätt som helst om man går dit.

Jag har fört över pengar kors och tvärs till andra länder flera gånger, det har aldrig varit nåt problem, kan inte tänka mej att detta skulle vara krångligare.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back