Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Mycket bra.

Låter som vi kommit någon vart.

Vad sägs om att göra en hemsida med förutsättningarna i korta drag så att man slipper alla spekulationer o annat som förekommit i denna tråd ?

Tror alla skulle gilla detta ?

//Anders

sam: verkar ju kanonfint det där, snyggt jobbat!

hur blir det med folk som beställt olika modeller som tar olika plats i containern ? antar att det blir nåt slags enhetspris eller splittas priset på kartongstorlek på nåt vänster ?

"dollarkonto", antar att det inte är svårare att föra över pengar till än ett normalt ? bara det att valutan på själva kontot är "låst" till dollarn istället för svenska kronan ?

Om det är inte är försent så är jag också sugen..
Skickar in en intresseanmälan så fort jag hinner.

mvh Robnek

Slynix skrev:
Sam :tummenupp bra jobbat

Jag har jobbat lite i Göteborgs hamn med containers osv. Har jag tid vilket jag ska försöka fixa så hjälper jag gärna till o lossa containers osv.
All hjälp uppskattas högt :tummenupp

Nice Work!!

Grymt bra SAM o gött att dom kommer till götet... o jag kanske kan fixa viss transport och kanske gratis till s-holm för farsan kör tradare på helgerna så jag kan snacka med han om det finns plats... men jag tror nästan att det blir billigare om alla S-holmare går ihop o "Hyr" ngn som köra alla på engång, för alla får inte plats (dvs det jag mena med billigare va då det blir billigare för alla som inte får plats.)

//jocke

Mr_SoaP skrev:
Grymt bra SAM o gött att dom kommer till götet... o jag kanske kan fixa viss transport och kanske gratis till s-holm för farsan kör tradare på helgerna så jag kan snacka med han om det finns plats... men jag tror nästan att det blir billigare om alla S-holmare går ihop o "Hyr" ngn som köra alla på engång, för alla får inte plats (dvs det jag mena med billigare va då det blir billigare för alla som inte får plats.)

//jocke

Jag har ett par lastbilar privat.... så jag kan åka ner o hämta alla hojar som ska till STHLM......

Webspy skrev:
Jag har ett par lastbilar privat.... så jag kan åka ner o hämta alla hojar som ska till STHLM......

Det verkar som det enda jag kan ställa upp med är sällskap. Intresserad? :yoparty

Lartes skrev:
Det verkar som det enda jag kan ställa upp med är sällskap. Intresserad? :yoparty

Sure !

Det måste oxå styras upp ett bra sätt att lämna ut alla dessa moppar.... så vi som hjälper till inte blir översprungna (stavas det så?) av alla nyblivna moppefuckos som ska ha sin hoj först ! :arsele

Webspy skrev:
Sure !

Det måste oxå styras upp ett bra sätt att lämna ut alla dessa moppar.... så vi som hjälper till inte blir översprungna (stavas det så?) av alla nyblivna moppefuckos som ska ha sin hoj först ! :arsele

Du kan få sällskap av mig darling!
Enklast vore isf att skicka lastbilarna till olika platser i sthlm så folksamlingarna inte blir för stora!

Webspy skrev:
Sure !

Skriv beställarnamn på alla kartonger redan i Göteborg så blir det tydligt om det fattas något.

Fraktbetalning skulle ju kunna ske när man hämtar ut hojen i Sthlm. En hundring/uthämtad hoj eller likn. Kan det vara något?

Webspy skrev:
Sure !

Jag e på, tar ledigt från jobbet om det behövs, kanske kan vara bra att få lite bärhjälp också.

Jag kan ställa mig ivägen för fuckkona så kan dom ju försöka flytta på mig först :hihi

destiny_78an skrev:
Du kan få sällskap av mig darling!
Enklast vore isf att skicka lastbilarna till olika platser i sthlm så folksamlingarna inte blir för stora!

Du dissar ju alltid mig....

Hade du kul på träningen igår ?

Tänkte låna ett lager o leka butik under leveranshelgen.....

Så man kan pricka av alla från en lista så rätt person får rätt hojar !

Webspy skrev:

Låter ju underbart....jag/vi från Gävle kommer ner till STHLM och hämtar våra där :tummenupp

Webspy skrev:
Sure !

Kan du Webspy ta på dig ansvaret för Sthlms del? Vi har trådar ute för Göteborg, så vem som nappar på det kan i så fall samarbeta med dig i distributionen i olika landsändar :tummenupp

Bra jobbat SAM :tummenupp Jag kan köra upp till göteborg eller trollhättan och hämta några moppar kommer säkert att få in ganska många i min buss så kan jag dela ut dem som bor på vägen mellan blekinge och göteborg

Sam skrev:
Kan du Webspy ta på dig ansvaret för Sthlms del? Vi har trådar ute för Göteborg, så vem som nappar på det kan i så fall samarbeta med dig i distributionen i olika landsändar :tummenupp

Ja. Kan även dumpa av halvägs.... säg Jönköping om vi har tex. en pall som ska av där.

Du har PM !

Oj oj oj vad allt har gått fort :) . Jag längtar som fan att få gränsla en mini. Man kanske skulle göra Streetfighter av den.... :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back