Gruppindelning Knutstorp

Jag är med på att din dikt el vad det nu e är djuuuuupt melodifestivalstingelinginspirerad, men den är riktigt dålig :arsele

Monterat ringklocka på Missilen än? Isf kan du ju använda din musikaliska ådra till att spela en plingeling när du blir omkörd :tummenupp

Du VET att du aldrig kommer att köra om Missilen, spelar ingen roll vad du köper...:rofl

Angående rinklocka, finns ju mer du skall tänka på...
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3185084&postcount=9

Kul att du köpt ny hoj, nu måste du ju nästan bli snabb? Den e jätte fin, o tuff...:D

Emblas nya fina Racer...

Bifogat

• image_1_75640big.jpg
    image_1_75640big.jpg
    182.7 KB · Visningar: 41
OM någon kör 1.15 i gul grupp så är dom i mitt tycke i fel grupp,

Kör du 1.15 i gul så ligger man ständigt på omkörning och lär varva en o annan. I alla fall på Knutstorp. Det hör till ovanligheterna att någon kör så fort i Gul faktiskt och ja, kör man 15 tider bör man absolut upp i röd.

Grupp indelningen är för många väldigt prestige laddat. Samma personer ligger och kör om en massa de första 2 uppvärmningsvarven när de igentligen borde ligga bak i fältet. Svårt att komma åt sådant omoget beteende. Vissa verkar tro att det är typen av hoj som avgör vilken grupp man kör i, istället för ens egna förmåga.

1,15 kör ju de snabbaste i gul grupp...

\Masonit

Grupptillhörigheten är för vissa prestigeladdat ja, men jag tycker ändå överlag det fungerar bra på SSEMSEs körningar. Men om Du som deltagare har problem med någon som "prestigebokar" sig, så är det välkommet att säga till din instruktör på förarmötet som vi har mellan passen så tittar vi på det.
Det är det bästa sättet att komma åt den typen av beteende tror jag.

Vill också passa på att påpeka att "regelrätt" omkörning inte är tillåtet dom två första varven, utan det handlar om att täppa till luckor. Sköts inte detta går vi tillbaka till ankled dom två första varven...

Last edited:
Tänkte jag skulle dyka ut o kika lite när ni kör! Min gröna man är ju kvar uppe i storstan än så länge.

Så väl mött i depån!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...